Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-14, 03:07   #2
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6358
Standard

Tankar på förhand:

Avd 1. Jansson svarar Melander, släpper till Erik som rattar Kaka AT. Jag vet att Erik tycker att Kaka är oärlig till slut, men kanske lyckas han skrämma honom först på onsdag. 1-3 på tvilling känns ju gjuten.. Miss Beniss tror jag snart kommer vinna lopp.

Avd 2. Misty Marke hade stått över jobb inför senaste starten som favorit på V75. Nu lopp i kroppen och han sitter i spets omgående. Borde rimligen leda runt om.

Avd 3. Ronato blir spännande att se. Öppet spelvänligt lopp.

Avd 4. Deauville lär bli storfavorit. Jag är dock inte jätte imponerad av henne, känns som nästan alla kan vinna loppet

Avd 5. Jag verkligen hoppas att pink elephant blir jättestreckad! Odd Fellow och Nusa Dua mina första streck.

Avd 6. Liberty federal lär väl sitta i spets rätt omgående, borde ha toppchans.

Avd 7. Många.... Överstreckad lär Elit Sund bli. Varning för Main Danger..

Avd 8. Julio lär bli flitigt singlad av många, grym senast också. Han har dock fått på sig ca 360k på 4 starter. Kan vara så enkelt att han bär pengarna med lätthet dock. Jag tycker dock att Romeo Lavec som står 20 före måste med, så även: Hunch Alo, engla, foot on the gas (misstänker att Melander kommer att ha ställt denna i ordning....) Aaron Boko också ett måste om man garderar Julio.

På förhand:

Bästa spik: Misty Marke
A-hästar: Kaka A.T, Liberty Federal
Schaaas: Deauville och pink elephant
Skrällar: bear my crown, nusa dua, main danger, foot on the gas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat