Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-14, 00:41   #1
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 23
Sharp$: 184
Standard

V86 2013-01-15


Några tidiga tankar samt ideer?
perham är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 02:07   #2
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6236
Standard

Tankar på förhand:

Avd 1. Jansson svarar Melander, släpper till Erik som rattar Kaka AT. Jag vet att Erik tycker att Kaka är oärlig till slut, men kanske lyckas han skrämma honom först på onsdag. 1-3 på tvilling känns ju gjuten.. Miss Beniss tror jag snart kommer vinna lopp.

Avd 2. Misty Marke hade stått över jobb inför senaste starten som favorit på V75. Nu lopp i kroppen och han sitter i spets omgående. Borde rimligen leda runt om.

Avd 3. Ronato blir spännande att se. Öppet spelvänligt lopp.

Avd 4. Deauville lär bli storfavorit. Jag är dock inte jätte imponerad av henne, känns som nästan alla kan vinna loppet

Avd 5. Jag verkligen hoppas att pink elephant blir jättestreckad! Odd Fellow och Nusa Dua mina första streck.

Avd 6. Liberty federal lär väl sitta i spets rätt omgående, borde ha toppchans.

Avd 7. Många.... Överstreckad lär Elit Sund bli. Varning för Main Danger..

Avd 8. Julio lär bli flitigt singlad av många, grym senast också. Han har dock fått på sig ca 360k på 4 starter. Kan vara så enkelt att han bär pengarna med lätthet dock. Jag tycker dock att Romeo Lavec som står 20 före måste med, så även: Hunch Alo, engla, foot on the gas (misstänker att Melander kommer att ha ställt denna i ordning....) Aaron Boko också ett måste om man garderar Julio.

På förhand:

Bästa spik: Misty Marke
A-hästar: Kaka A.T, Liberty Federal
Schaaas: Deauville och pink elephant
Skrällar: bear my crown, nusa dua, main danger, foot on the gas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 06:29   #3
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Misty Marke har både målfoto och formkurvor med sig med mina inställningar.


Micke på badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 11:20   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13247
Standard

Avd4. Azumi Örjan upp nu kan vara spik
Spik Liberty Federal
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 21:36   #5
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Solvalla 140115 V86-1
Starten avgjorde simuleringen till 2 Digital Darlings(Ljusblå) fördel, trots fin fin formkurva för 3 Kaka AT (Röd).



Micke på badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 21:47   #6
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 1140
Standard

Vinner Liberty Federal vinner inte jag.
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 01:31   #7
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6236
Standard

Efter ihärdigt pluggande under kvällen:

Miss Beniss är kraftigt på G, ett måste på systemet

Misty Marke, det enda som oroar är om Kim får för sig att svara med Pretty women? Känns något långsökt då han släppt med denne senaste starterna. Får kolla upp detta imorgon med honom.

B.W.T firealarm känns som en mkt bra vinnare imorgon, släpps till spets och sen skall han ha en fin chans!

Deauville vidhåller jag är fruktansvärt överstreckad, gillar inte alls intrycket hon ger. Ska fånga Örjan på stallbacken imorgon och ge honom körorder med Azumi!

Pink Elephant är tydligen mkt väl förbered inför start, sitter väl i spets direkt och får han bestämma så rinner han säkert undan. Wannabe Kemp är väl den som får sätta upp tempot för att Odd Fellow ska komma till. OFV Dream trivs i kylan.. Nusa Dua går oftast bra tillslut.

Spetstugget är helt inkört på att Grainfield sitter i spets direkt.. Har folk helt missat att Hayden Viking startar från spår 4?? Danne lär trycka till direkt från start, kan inte se att Uffe kan svara. Liberty är rätt bra från start han också och jag tror Danne gärna tar dennes rygg. Grainfield i ev ledning viker ner sig i god tid.. 3,4,8,9 roliga streck

Pluggat spetsstriden som en iller! Jag är övertygad att BWT Hellion sitter i spets direkt, sen får han gärna släppa till Steely omgående. Tänkbart att spika Steely, eller låsa med Hellion från ryggen..

Det viskas redan om bfro och helstängt på foot on the gas....................... Extremt viktigt att hålla koll på detta innan inlämning. Går den med den balansen så sätter jag den som A imorgon, annars tar jag helt bort den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), Scherlock (+5), heddari (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 10:32   #8
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

StigH spikar sig själv i V86-1 med Cayenne Käbb, Något och ta med i beräkningarna! är väl den korta distansen som gynnar honom
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 10:51   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
StigH spikar sig själv i V86-1 med Cayenne Käbb, Något och ta med i beräkningarna! är väl den korta distansen som gynnar honom
Den är ju väldigt startsnabb och tar spets om Tobbe vill.
När Erik felade från rygg hade den nog vunnit, i spets har den inte varit någon tiger.
Tycker den är bäst i rygg med lucka, men över 1640 kanske den orkar hela vägen i spets.
Jag antar att man laddar och kör så länge lampan lyser, speciellt som Digital Darling inte visat form på länge.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 11:25   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Den är ju väldigt startsnabb och tar spets om Tobbe vill.
När Erik felade från rygg hade den nog vunnit, i spets har den inte varit någon tiger.
Tycker den är bäst i rygg med lucka, men över 1640 kanske den orkar hela vägen i spets.
Jag antar att man laddar och kör så länge lampan lyser, speciellt som Digital Darling inte visat form på länge.
Digital Darling ska laddas. Helstängt och barfota fram. Sedan har de ju Tidied som kan gå fram om Tarzan behöver mer tempo på loppet. Dags för Kaka?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 12:58   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Hur blir banan?
Här 10 mil söder om Valla, har det snöat precis hela dagen.


Holo på TP

Kallt i några dagar. Just nu minus 5 och klart. I går gick det ej köra barfota på Solvalla, möjligtvis fram för dom med extremt bra hovar (källa: en som körde jobb där).

????? vad dom åstadkommer. Det är ju så pass kallt att saltet ger ej önskad effekt. Vild gissning!!!!!!!! kortbrodd bak och eventuellt barfota fram.

Senast redigerad av Helge den 2014-01-15 klockan 12:59.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 13:00   #12
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Är inte 2 Staro Fendi bara överlägsen i sjunde? Skrik sist men hade avsaknad av lopp i kroppen. Nu är comebacken avklarad och Linderoth åker ned till Solvalla och drar bricka två över önskedistans! Tror den är stenklar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 13:07   #13
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Högst troligt skor på Steely Knight idag (slitna framfötter) = stort minus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mylinda (+5), Pilkast (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 13:19   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hur blir banan?
Här 10 mil söder om Valla, har det snöat precis hela dagen.


Holo på TP

Kallt i några dagar. Just nu minus 5 och klart. I går gick det ej köra barfota på Solvalla, möjligtvis fram för dom med extremt bra hovar (källa: en som körde jobb där).

????? vad dom åstadkommer. Det är ju så pass kallt att saltet ger ej önskad effekt. Vild gissning!!!!!!!! kortbrodd bak och eventuellt barfota fram.
Behövs nog brodd bak. Några minus, vindstilla, men det väntas snö till kvällen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 14:17   #15
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Avd1. Första gången på länge jag funderar på att ta med Digital Darling. Det sägs att Cayenne Käbb ska vara svår att ta sig förbi men det är inte min känsla. Indigo Broline första hästen med tanke på de senaste starterna. Om nu Cayenne käbb håller spets så låter väl inte Stefan Melander den bestämma. Då kan Kaka A.T lr Tidied Accelerator få loppet förutom Indigo Broline.

Avd2. Kim Eriksson och Jennifer Tillman kör för spets och frågan är om de släpper till Shes so Lovely U.S. Min känsla säger att den inte får spets o får då trava i dödens. Eftersom det är lite osäkert så ska den med än så länge. Storm Passage känns som klar första häst, jag tror den kommer gå starkt tillslut o om den får ett bra lopp så känns den klar. En annan bra stark häst är 12 Dooleys som trots spåret kan komma in i matchen.

Avd3. 10 How Amazing Tooma känns som första häst, gick på v7 senast om jag minns rätt och det låter positivt kring hästen. Stallkamraten Honan Tooma har gått tuffa lopp och har ett bra spår vilket kan bli avgörande. Det ser och låter bra på Bolide de Bry och Ronato.

Avd4. 3 Deauville Boko känns inte som en så bra häst men det kan mkt väl bli spets o slut. Björn gungar den till vinst.. Något klart motbud har jag svårt att hitta. Många bakom annars och det kan skrälla stort.

Avd5. Om form slår klass så vinner väl Odd Fellow över Elefanten!?

Avd6. 4 Hayden Viking intressant som var nära en betrodd Melander häst som näst senast gick barfota första gången då och även starten efter som den vann också. Minns inte namnet på den men den slog Grainfield Oliver senast tex. Nu kan Hayden viking få det tufft att ta ledningen av Oliver här men kommer försöka. Till denna låga procent intressant. Annars öppet o många med chans.

Avd7. Steely knight blir överstreckad? Den har inte vunnit på distansen vad jag vet o "floppat" på slutet. 2 staro fendi bör nog bli favorit annars spik för mig känns det som.

Avd8. Flera bra hästar o det ska bli kul att se matchen mellan dessa - 1 romeo lavec, 5 engla håleryd, 10 corleone shark och 13 Julio de Luxe.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td