Slänger ofta in startlistan i Excel på Söndagskväll. Sen börjar jag i arkivet på måndag, går igenom häst för häst. Betar av 1-2lopp/kväll fram till fredag. På fredag kompletterar jag mina egna tankar och noteringar från arkivet med vad som kommit fram i intervjuer angående utrustning dagsform osv. Sen tar jag en titt på de olika betaltjänsternas tips och analyser för att se om de har några infallsvinklar jag missat. Lördag kompletterar jag med sista minuten info och värmningar 12.30-14.30.
Upplägget ovan är för min del en perfekt förberedelse och kan tyvärr inte alltid genomföras pga diverse olika anledningar, men kan jag följa detta upplägg är jag säker på att jag har edge mot minst 95% av övriga travspelare och således vinnare i längden. (Man får inte glömma att stor del av V75 spelarna är hobbyspelare som antagligen skulle ha större chans på lotto.)
Ett plus med detta upplägg är också att jag bygger på mig ett arkiv där jag lätt kan gå tillbaka och se tidigare analyser man gjort av V75 hästarna vilket i sin tur kräver kortare genomgång i arkivet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|