Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-15, 15:17   #15
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Avd1. Första gången på länge jag funderar på att ta med Digital Darling. Det sägs att Cayenne Käbb ska vara svår att ta sig förbi men det är inte min känsla. Indigo Broline första hästen med tanke på de senaste starterna. Om nu Cayenne käbb håller spets så låter väl inte Stefan Melander den bestämma. Då kan Kaka A.T lr Tidied Accelerator få loppet förutom Indigo Broline.

Avd2. Kim Eriksson och Jennifer Tillman kör för spets och frågan är om de släpper till Shes so Lovely U.S. Min känsla säger att den inte får spets o får då trava i dödens. Eftersom det är lite osäkert så ska den med än så länge. Storm Passage känns som klar första häst, jag tror den kommer gå starkt tillslut o om den får ett bra lopp så känns den klar. En annan bra stark häst är 12 Dooleys som trots spåret kan komma in i matchen.

Avd3. 10 How Amazing Tooma känns som första häst, gick på v7 senast om jag minns rätt och det låter positivt kring hästen. Stallkamraten Honan Tooma har gått tuffa lopp och har ett bra spår vilket kan bli avgörande. Det ser och låter bra på Bolide de Bry och Ronato.

Avd4. 3 Deauville Boko känns inte som en så bra häst men det kan mkt väl bli spets o slut. Björn gungar den till vinst.. Något klart motbud har jag svårt att hitta. Många bakom annars och det kan skrälla stort.

Avd5. Om form slår klass så vinner väl Odd Fellow över Elefanten!?

Avd6. 4 Hayden Viking intressant som var nära en betrodd Melander häst som näst senast gick barfota första gången då och även starten efter som den vann också. Minns inte namnet på den men den slog Grainfield Oliver senast tex. Nu kan Hayden viking få det tufft att ta ledningen av Oliver här men kommer försöka. Till denna låga procent intressant. Annars öppet o många med chans.

Avd7. Steely knight blir överstreckad? Den har inte vunnit på distansen vad jag vet o "floppat" på slutet. 2 staro fendi bör nog bli favorit annars spik för mig känns det som.

Avd8. Flera bra hästar o det ska bli kul att se matchen mellan dessa - 1 romeo lavec, 5 engla håleryd, 10 corleone shark och 13 Julio de Luxe.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat