Av nån obegriplig anledning så har oddset på + AH för Sunderland och underspelet i samma match rusat uppåt. AH linan har gått ifrån -1.25 till -1.75 medan underspelet gått ifrån Ö 2.75 till Ö 3.0. Vet att Rooneys medverkan (eller ej medverkan) påverkar men då jag inte hittat någon info om att han ska vara med så kommer troligtvis att gå in på +1.75 Sunderland och U 3.0 Mål.
Men kommer att avvakta ett tag till, ska se om jag kan hitta om hans medverkan eller ej innan elvorna släpps på Twitter. Är han med så tror jag oddsen kommer röra sig starkt i min fördel och det kanske bli en +2 eller U3.25 lina istället. Är han inte med så anser jag fortfarande att linorna ligger fel och tror inte att de kommer ändras så mkt då folk gör en "Liverpool/Bajen" med United och satsar på dom på grund av resultat från tidigare år. En mer korrekt AH lina hade varit ursprungslinan på -1.25 (alt -1 t.o.m.) och en över/under lina på 2.75 Mål.
Skadelistorna från
http://www.physioroom.com/news/engli...jury_table.php för de intresserade.
Man Utd:
P Evra Knee Injury 22nd Jan 14 Late Fit Test
R Ferdinand Knee Injury 28th Jan 14
W Rooney Groin/Pelvis Injury 22nd Jan 14 Late Fit Test
M Fellaini Thumb/Wrist Injury 28th Jan 14
Nani Hamstring Injury no return date
R Van Persie Hip/Thigh Injury no return date
Sunderland:
C Cuellar Hip/Thigh Injury 8th Feb 14
K Westwood Shoulder Injury no return date
No Rooney!
Ogiltigt spel-ID: 1917127
Ogiltigt spel-ID: 1917125
#mufc starting XI vs Sunderland: De Gea; Rafael, Smalling, Evans, Buttner; Januzaj, Carrick, Fletcher, Kagawa; Welbeck, Hernandez.
#SAFC: Mannone, Bardsley, Alonso, Brown, O'Shea (c), Cattermole, Colback, Ki, Johnson, Borini, Fletcher.
#mufc substitutes vs Sunderland: Lindegaard, Evra, Jones, Cleverley, Giggs, Young, Valencia.
#SAFC subs: Larsson, Gardner, Celustka, Altidore, Giaccherini, Vergini, Ustari.