PLAYOFF
spel 1 förlust
nyd-flyers
över 5,0 incl OT
1,85
2unit
tjatar på att brodeur inte är en top 5 målis just nu vilket os bevisade och mot flyers har han ju inte haft lätt precis...boucher är absolut inte en playoff målis som håller måttet och devils har ett ganska vasst lag framåt och aningen svagare bakåt så devils borde kunna sätta en del kassar. flyers är absolut ett bra offensivt lag som jag tror kan ställa till problem för devils som hade behövt en viss oduya i denna matcherserie speciellt men även överlag. ne vi tror på en hel del mål i denna drabbning.
spel 2 vinnst
pens-ott
2
3,85
2unit
ottawa har varit ett härligt gäng från start och jag tror man ska ha bättre chanser än oddset visar här helt klart. pens har gått 2 långa rallyn i stanley cup nu och den mentala glöden kan nästan omöjligt finnas där till 100% malkin har väll inte rosat marknaden i slutet och sid är mätt(dock sjukt bra) fleury har inte visat att han är bäst i år heller....affe spezza och karlsson får fortstta på den inslagna vägen och ta denna.
jag spelar rak då om det skulle bli OT ser jag den enorma rutinen pens har väga över lite väl mycket för att lira ml så vi kör på rak och får ett bättre odds.
spel 3 förlust
sjs-col
1 hcp 0-1,5 (vinna med2)
2,42
2unit
sjs mot en sönderkörd andersson..hur ska han orka..mueller out och viktiga duchene trolig.. minus för avs som gått bedrövligt på slutet. denna serie såg ut att kunna bli intressant på förväg en lång bit in på säsongen men nu känns det som sjs ska kunna ro hem denna. hemma har man varit starka och jag tror man kör över avs i kväll med sin tyngd och spets. matchen passar dem då det är första och ingen större press vilket inte sjs gillar..joe med flera ska väll iaf kunna visa fram fötterna i denna serie kan man nästa begära. ne jag tror sjs tar första lätt här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av imo den 2010-04-15 klockan 07:47.
|