Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-27, 23:26   #17
Rejs

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Huruvida han har "koll" är väl en definitionsfråga. Med utgångspunkt av bettingstorlekar tycker jag helt klart att det finns en tydlig koppling mellan regleringen av betsizes och själva innebörden av att "ha koll". Av det jag sett så simmar han rätt djupt när han maxbettar coinflips (bör tilläggas att det här rör sig om matcher jag själv analyserat). I de allra flesta fall skriker det ren idioti för någon som faktiskt följer och kan ligan hyfsat. Hans rationalitet kommer garanterat driva honom i avgrunden förr eller senare.

OT: Nu tycks han ha stoppat alla vinstpengar under madrassen och kommit ned på jorden - nu bettar han nämligen i SEK.
Ja kan nog hålla med om att det inte är det ultimata, man får ta det lite lugnt. Men funkar rätt bra än så länge och jag tror på det i längden också, den som lever får se

Idag kör vi superbet på 45k :O Lite oroväckande, och kan säga att jag inte lägger på något extra för det

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)

Senast redigerad av Rejs den 2014-01-27 klockan 23:27.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat