Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast
Det är just det som är problemet - jag får, och flera andra, skit enbart när jag/vi lägger ut i efterhand... När jag lägger ut före så har jag inte sett att du nämner detta och/eller ger sharps heller...!
Jag har sagt det förr och säger/skriver det igen... Ibland så hinner man inte lägga ut alla spel INNAN spelstopp,då jag, kan bara prata/skriva för mig själv, skriver i flera trådar och då sharps har enminutersregeln mellan postning så kan det bli fel ibland. Jag väljer då, i eufori eller idioti, att posta i efterhand
|
Som du säger, ingen ger någon skit om man lägger spelen innan loppen. Även om jag tycker som många andra att en rads motivering vore trevligt så inte trådarna blir rena spreadsheet.
Citat:
Det är också så att jag sitter med diverse nätsajter uppe (ibland flera konton) + ATG-Live + Rikstoto.no - då man som jag oftast vill spela i många lopp så är det inte alltid enkelt att posta allt i tid... Självklart har jag "massor" av vinnarspel jag inte heller redovisat/postat. Självklart har jag "loserspel" jag ej heller redovisat, men de är klart färre än vinnarspelen...
|
Kikade in i dina spreadsheet och stämmer det att du har klart färre förlorande spel än vinnarspel så går du SJUKT MYCKET PLUS eftersom medeloddsen för dina spel där ligger högt högt över 2.00 som räcker mer än väl om vinstspelen är vanligare än förlustspelen.
Citat:
Alla vet dessutom att alla postade bongar kan manipuleras, så jag vet i alla fall inte hur detta skall gå att undkommas...
|
Det enda sättet är att posta spelen innan loppet och sen inte editera det inlägget efter loppet. Går inte att manipulera ditt spel då. Sen kan man aldrig veta om någon lagt ett spel eller inte men varför skulle man lägga ner tid och energi på att posta ett spel som man inte spelat. Låter otroligt patetiskt att låtsasspela och utge det för att vara riktiga spel.