Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-12, 15:59   #473
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Mina spel ikväll (bet365)

Luisiana Tab avd 1: Vann jag stort på sist då jag sett med spik på dd, vinnarspel & tvilling, då som 43-oddsare...Hade visat smygform en längre tid. Tror den har bra platschans ikväll, som jag läser loppet håller 1 ledningen & 3 hamnar i dödens. Då tycker jag Luisiana Tab har en rimlig platschans till 4 ggr.

Al Dente avd 3: Tycker 3 hästar sticker ut här, 2,6,8 sen är Al Dente klar 4e-häst. Då det handlar om unga hästar är dte vanligt med galopper, även formen är väldigt upp o ner på dessa hästar. Hanne är uppåt på sin häst & jag tycker 2.75 plats är ok.

Sanna Vint avd 5: Återigen Hanne, gillar denna häst, visat lite smygform en längre tid, vann på riktigt bra tid (15.2) för ett tag sedan vilket står sej bra i detta sällskap. Relativt startsnabb så borde hamna bra på det, 4.50 plats tycker jag är riktigt bra.

Bearable avd 6: Såg Nicklas rekat denna på plats, jag väljer faktiskt t o m vinnarspel då denna häst har en tendens att vinna lr galoppera. Kort & gott, går den felfritt tror jag den vinner från dödens & hugger därför 8 ggr.

Steely Knight avd 7: Mycket bra häst, men även tufft lopp. Läser loppet som att nr 3 kommer ta emot 4 i spetskörningen & Steely Knight håller alltid farten in mot mål. 3 ggr på plats är ok.

Lycka till alla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10), Pilkast (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat