Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-12, 12:00   #466
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tack för Flyson, spelade den plats 2,75.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:21   #467
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Eng Tassen satt fint till 4,25 plats också, lider mig dig som bara spelade vinnare (?). Förstår inte hur du hittade denna norska hästen som hade haft så usla resultat innan men det spelar mindre roll när du sätter spelen
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:45   #468
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 37
Sharp$: 599
Standard

För mig satt inget då jag lirade enbart vinnare på dem tyvärr. Dock synd på galloppen på Eng Tassen! Hade garanterat suttit till fina 15 ggr pengarna annars. Lite surt dock för just den var jag lite sugen att köra plats på istället då den ändå stod i 5,5 på unibet. Jaja trevligt ni gjorde något på det ialf
Magicspace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:54   #469
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Fortsätt gärna posta spel Magicspace!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 13:10   #470
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 15
Sharp$: 578
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Eng Tassen satt fint till 4,25 plats också, lider mig dig som bara spelade vinnare (?). Förstår inte hur du hittade denna norska hästen som hade haft så usla resultat innan men det spelar mindre roll när du sätter spelen
Var något med den idag! När jag lämna in min v4 imorse vid nio så stod den i 2 ggr på vinnare, var iofs inte allt för mkt spel vid den tidpunkten då. Men nåt var det iaf... Snyggt o spela plats 4,25 på den iaf! 🍻😄
reDicKolus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 13:55   #471
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Både Bet365 och Unibet har upp odds för V86 nu, några drag? Uppskattas!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 13:55   #472
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Bearable visar toppform. Även fast det är lärlingslopp och många motståndare har klara kuskminus så körs hästen av ordinarie kusk. Hästen lever mycket på styrka och lärlingsloppet brukar gå undan vilket gör att bakspåret inte behöver vara så tokigt. Platsoddset på Unibet till 3.6 är högt. För mig är allt över 3 i odds spelbart. Skynda o fynda!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5), Migge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 14:59   #473
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Mina spel ikväll (bet365)

Luisiana Tab avd 1: Vann jag stort på sist då jag sett med spik på dd, vinnarspel & tvilling, då som 43-oddsare...Hade visat smygform en längre tid. Tror den har bra platschans ikväll, som jag läser loppet håller 1 ledningen & 3 hamnar i dödens. Då tycker jag Luisiana Tab har en rimlig platschans till 4 ggr.

Al Dente avd 3: Tycker 3 hästar sticker ut här, 2,6,8 sen är Al Dente klar 4e-häst. Då det handlar om unga hästar är dte vanligt med galopper, även formen är väldigt upp o ner på dessa hästar. Hanne är uppåt på sin häst & jag tycker 2.75 plats är ok.

Sanna Vint avd 5: Återigen Hanne, gillar denna häst, visat lite smygform en längre tid, vann på riktigt bra tid (15.2) för ett tag sedan vilket står sej bra i detta sällskap. Relativt startsnabb så borde hamna bra på det, 4.50 plats tycker jag är riktigt bra.

Bearable avd 6: Såg Nicklas rekat denna på plats, jag väljer faktiskt t o m vinnarspel då denna häst har en tendens att vinna lr galoppera. Kort & gott, går den felfritt tror jag den vinner från dödens & hugger därför 8 ggr.

Steely Knight avd 7: Mycket bra häst, men även tufft lopp. Läser loppet som att nr 3 kommer ta emot 4 i spetskörningen & Steely Knight håller alltid farten in mot mål. 3 ggr på plats är ok.

Lycka till alla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10), Pilkast (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:06   #474
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Synade dina spel robfri men fick, 4,50 på Louisiana. 2,85 Al Dente. 5 Sanna vint och samma på Steely.

Nu kör vi!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:29   #475
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Micciano Lung har satt fast med alla krafter sparade 2 lopp i rad och har en usel rad. Har dock klart bättre form och kapacitet än så. Förhoppningsvis så är de tidigare sparade krafterna en fördel idag. Spår 2 är helt okej och hästen är snabb ut. Förhoppningen är rygg ledaren ifall Knifetown Action kan svara spets men lär väl hur som helst få en vettig resa. Man ska ha klart för sig att hästen absolut inte är lika bra som de hästar med bäst kapacitet här. Men hästens platschanser gynnas av en fin ryggresa och den korta distansen. Klart överodds på Experts utstick med 6.5 gånger på plats i jämförelse med Unibet (4.25) och Bet365(3.5).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), sirlarsson (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:40   #476
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Spelar även H2H
Corleone Shark vs Eastwind Cooper till 1.85 @ Bet365.

Eastwind Cooper har visserligen sett smällfin ut i de två starterna på svensk mark och nu sitter Örjan upp vilket ändå är ett plus jämför med Wallin.
Har dock kollat igenom flera lopp av hästen från Finland och va inte alls lika imponerad av vad den uträttade då. Jag tror att den helt enkelt inte kommer stå pall för de hästar som står på 40m här och Corleone Shark har ju varit bra i varenda lopp hitills i Sverige.
Jämnhet är ju ett klart plus i H2H spel.
Goop upp idag vilket är minst 20m bättre jämfört med Pekka Korpi.
Dessutom två strykningar på volten framför och många utfyllnadshästar som kommer hålla sig på innerspår. Corleone Shark har visat gång på gång att den tål den tuffa vägen och har inga problem att gå i 2a-3e spår även om det är lång distans.
Enligt mig borde hästen vara favorit 1.7 vs 2.0 istället för som nu 1.85 vs 1.85 vilket gör det till ett spelvärt odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:42   #477
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Hur ofta erbjuder expekt odds på travet?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:44   #478
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Om jag ser dina rekar i tid och ryggar spelet så är det en självklarhet att jag tackar dig om spelet sitter. Kolla bara när jag tackade robri för hans fina rek på Luxury Lane igår. Och sen har jag sett att Sirlarsson tackar dig varje gång? För mig är det en självklarhet att man tackar för ett fint spel om man ryggar ett vinstspel. De som inte gör det borde inte ens ha tillgång till detta forumet.

Göres med fördel via skänka sharps - detta för att undvika inlägg utan substans - typ "Tack för den!" eller "Tack som fan! " etc. De inläggen verkar mest tillkomna för att visa alla andra att man vunnit...

Andra forum har en thanks-knapp just för att hålla rent i trådarna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:46   #479
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Göres med fördel via skänka sharps - detta för att undvika inlägg utan substans - typ "Tack för den!" eller "Tack som fan! " etc. De inläggen verkar mest tillkomna för att visa alla andra att man vunnit...

Andra forum har en thanks-knapp just för att hålla rent i trådarna.
Kanske borde börja använda mig av detta då jag känner mig träffad här "Tack som fan!" är ju nämligen mitt uttryck

Dock har det känts fjuttigt att ge några ynka sharps för att jag vinner deg i verkligheten och någon dessutom lägger ner tid att skriva en rek för att jag och många andra ska få chansen att sjöa på travet.

sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 15:49   #480
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hur ofta erbjuder expekt odds på travet?
Det har varierat lite men rätt så ofta ändå. Till v86 och v75 kör dom åtminstonde V/P och någon H2H till alla loppen. Är ju ofta rätt sega ut med oddsen vilket ibland gör att man redan spelat på de andra sidorna.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td