Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-14, 18:18   #529
Fyran

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Ok, med reservation för att jag är jäkligt off, gällande hästar, för närvarande..:

Axevalla lördag: V75-1, Lopp 5, nr 5 Miss Beniss, plats 3.75 på UB. Den är fjärdehandare på strecken f.n. Vid skoryck är det ett bra spel imo, även om den funkar med skor oxå.

Axevalla lördag: V75-4, Lopp 8, nr 7 Qualis Talis, plats 3.60 på UB. Skulle haft en 1:a i raden senast men jag tycker nog Dalborg förivrade sig lite och då orkade han inte hela vägen. Revansch nu när kusken känner hästen bättre. Läget är lite jobbigt men kommer den ned hyggligt så räcker sista 700 långt. Anser även att vinnarspelet till 12.75 är spelbart.

Notera att jag inte har kollat övriga bolag för odds, kanske ni kan få än bättre..?

Lycka till om ni kör på dessa!

Edit: Lägger in intervjuer från V75-tråden: 5 Miss Beniss (Jorma Kontio) har haft en fin form länge. Kom inte riktigt till senast från spår fem på 20 meters tillägg och kom därför aldrig in i matchen. Nu är det bilstart och hon kan öppna hyggligt. Hon kommer göra ett bra lopp här och sluta långt fram, säger CG Björkroth hos Timo Nurmos.

7 Qualis Talis (Thomas Dalborg) gick jättebra på Åby senast där det mesta blev fel. 2 640 meter är bra och spår sju är dåligt men han är bra för klassen och ska räknas. Han är inte borta från tätstriden, säger Thomas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+15)

Senast redigerad av Fyran den 2014-02-14 klockan 19:09.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat