Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-15, 22:35   #323
pelleplutt

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Inte superfull men har druckit ett halv flak öl nu sen V75 startade. Hur som helst tänker jag ALDRIG nedvärdera en liten utdelning för jag lärde mig för ett par år sedan att många bäckar små blir en stor å. Vinnar/platsoddsen på fasta marknaden är mitt gebit och det ska finansiera mina streckspel och mer därtill. Att jag skulle hacka på en 7a som har låg utdelning finns inte i min världsbild, en 7a sitter, utdelningen blir låg, du har med skrällchanser, VAD SKA DU GÖRA? Är mitt tänk.

Sen ska jag slå ett slag till för personer här inne som betyder enormt mycket för mitt travspelande, Pilkast, Putte, Niclas, Robfri ta till er, det uppskattas enormt av mig och mina vänner som har varit noll intresserade av trav innan har blivit helt begeistrade. Vi kollar varje V75 nu!

Även Steffe givetvis, men du finns inte hos oss längre men vi är mycket tacksamma för dina spel du gav oss!

PS jag glömde Minna aka Helge som inte så ofta kommer med rena vinnarspel/platsspel men har enorm information och alltid är en rekorderling människa!
Jag undrade hur mycket du spelade för pga ett tidigare inlägg och det hade inget med din roi% att göra.

120% på fasta marknaden eller inte är fortfarande jävligt bra så grattis
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat