Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-15, 20:55   #316
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Tycker det var en hel del klokheter - så riktigt packad är du väl knappast?!

Eller så kommer klokheterna fram just då?! En box rödvin #opens the heart#

som de säger i Georgien...
Inte superfull men har druckit ett halv flak öl nu sen V75 startade. Hur som helst tänker jag ALDRIG nedvärdera en liten utdelning för jag lärde mig för ett par år sedan att många bäckar små blir en stor å. Vinnar/platsoddsen på fasta marknaden är mitt gebit och det ska finansiera mina streckspel och mer därtill. Att jag skulle hacka på en 7a som har låg utdelning finns inte i min världsbild, en 7a sitter, utdelningen blir låg, du har med skrällchanser, VAD SKA DU GÖRA? Är mitt tänk.

Sen ska jag slå ett slag till för personer här inne som betyder enormt mycket för mitt travspelande, Pilkast, Putte, Niclas, Robfri ta till er, det uppskattas enormt av mig och mina vänner som har varit noll intresserade av trav innan har blivit helt begeistrade. Vi kollar varje V75 nu!

Även Steffe givetvis, men du finns inte hos oss längre men vi är mycket tacksamma för dina spel du gav oss!

PS jag glömde Minna aka Helge som inte så ofta kommer med rena vinnarspel/platsspel men har enorm information och alltid är en rekorderling människa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-15 klockan 20:58.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:00   #317
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Grattis att det har gått så bra! 2 saker bara är att 120%(105-110 är snuskigt bra) är väldigt högt och 500 spel är väl ganska lite eller? hur mycket har du lirat för denna månad?
Summan har inget att göra med % avkastning, den hade varit samma om jag spelat 10kr per spel eller 1000000000kr per spel. 120% avkastning har jag på travspelen och det är jag hemskt nöjd med, även så min plånbok. Denna avkastning hade dock varit runt MAX 105% via ATGn då förstår du hur mycket högre dom fasta oddsen är.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:06   #318
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Summan har inget att göra med % avkastning, den hade varit samma om jag spelat 10kr per spel eller 1000000000kr per spel. 120% avkastning har jag på travspelen och det är jag hemskt nöjd med, även så min plånbok. Denna avkastning hade dock varit runt MAX 105% via ATGn då förstår du hur mycket högre dom fasta oddsen är.
Dumheter.

Det är avsevärt enklare att vinna pengar som småspelare hos nätbolagen. Vinnande spelare limiteras hårt . Även icke vinnande limiteras på många objekt.

Att du skulle få in annat än mindre spel hos nätbookisarna är bara löjligt.


Skål och låt oss glädjas åt dina vinster denna underbara afton
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:08   #319
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Dumheter.

Det är avsevärt enklare att vinna pengar som småspelare hos nätbolagen. Vinnande spelare limiteras hårt . Även icke vinnande limiteras på många objekt.

Att du skulle få in annat än mindre spel hos nätbookisarna är bara löjligt.


Skål och låt oss glädjas åt dina vinster denna underbara afton
Snackar inte om limiteringar, snackar om att en flatbetting på 1 miljon per spel och 1kr per spel ger samma avkastning i %. Annars har du givetvis rätt, en vinnare på låt säga 60 gånger fick jag spela 18kr på. Limiteringen räcker dock för mig som ny travspelare att vinna en riktigt bra summa varje månad.

Tror och hoppas, du har varit med förr att du förstår vad jag menar. Skål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:11   #320
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Nu ska jag försöka hitta bortamatchen på krogen, tänker inte skryta om ROI om ni undrar

Ha det bra vänner, BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2), clarund (+2), Sprite (+2), Pilkast (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:13   #321
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Inte superfull men har druckit ett halv flak öl nu sen V75 startade. Hur som helst tänker jag ALDRIG nedvärdera en liten utdelning för jag lärde mig för ett par år sedan att många bäckar små blir en stor å. Vinnar/platsoddsen på fasta marknaden är mitt gebit och det ska finansiera mina streckspel och mer därtill. Att jag skulle hacka på en 7a som har låg utdelning finns inte i min världsbild, en 7a sitter, utdelningen blir låg, du har med skrällchanser, VAD SKA DU GÖRA? Är mitt tänk.

Sen ska jag slå ett slag till för personer här inne som betyder enormt mycket för mitt travspelande, Pilkast, Putte, Niclas, Robfri ta till er, det uppskattas enormt av mig och mina vänner som har varit noll intresserade av trav innan har blivit helt begeistrade. Vi kollar varje V75 nu!

Även Steffe givetvis, men du finns inte hos oss längre men vi är mycket tacksamma för dina spel du gav oss!

PS jag glömde Minna aka Helge som inte så ofta kommer med rena vinnarspel/platsspel men har enorm information och alltid är en rekorderling människa!
Jag såg faktiskt steffe leverera tips här för inte så längesen!! Så jag tror att han fortfarande finns bland oss!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:18   #322
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Nej Alle, tyvärr har han sin egen tjänst som kostar en ganska ansenlig summa pengar varje månad, jag saknar honom då han levererade big time under sin korta sharpsresa, dock finns det tillräcklig kunskap i herrarna som orkar bry sig om vinnar/platsspel här på sharps.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:35   #323
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Inte superfull men har druckit ett halv flak öl nu sen V75 startade. Hur som helst tänker jag ALDRIG nedvärdera en liten utdelning för jag lärde mig för ett par år sedan att många bäckar små blir en stor å. Vinnar/platsoddsen på fasta marknaden är mitt gebit och det ska finansiera mina streckspel och mer därtill. Att jag skulle hacka på en 7a som har låg utdelning finns inte i min världsbild, en 7a sitter, utdelningen blir låg, du har med skrällchanser, VAD SKA DU GÖRA? Är mitt tänk.

Sen ska jag slå ett slag till för personer här inne som betyder enormt mycket för mitt travspelande, Pilkast, Putte, Niclas, Robfri ta till er, det uppskattas enormt av mig och mina vänner som har varit noll intresserade av trav innan har blivit helt begeistrade. Vi kollar varje V75 nu!

Även Steffe givetvis, men du finns inte hos oss längre men vi är mycket tacksamma för dina spel du gav oss!

PS jag glömde Minna aka Helge som inte så ofta kommer med rena vinnarspel/platsspel men har enorm information och alltid är en rekorderling människa!
Jag undrade hur mycket du spelade för pga ett tidigare inlägg och det hade inget med din roi% att göra.

120% på fasta marknaden eller inte är fortfarande jävligt bra så grattis
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 21:41   #324
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Jag undrade hur mycket du spelade för pga ett tidigare inlägg och det hade inget med din roi% att göra.

120% på fasta marknaden eller inte är fortfarande jävligt bra så grattis
Du hade också haft 120% om du inte har limterade konton på fasta marknader och följt vinnar/platsspel tråden + lite extra tankar. Där kan man göra cash ett tag till sen är man sönderlimmad antar jag.

Jag spelar mellan 100-1000kr per spel, sen får din fantasi styra
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 22:34   #325
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Sprite, vill inte bli ovän eller ha någon kukmätning med dig, men hade du satt 7an på 300-500 spelade idag ska du vara riktigt nöjd. Du hade kunnat spela 15-20 omgångar med dessa pengar.
Absolut, inte värt attt bli ovänner men alla måste få ha sin egen åsikt.

Förstår ditt tänk och respekterar det men jag personligen spelar hellre med t.ex. 0,05% chans till hög utdelning och missar låga utdelningar än att spela med 0,01% chans till hög utdelning men betydligt större chans även till låg utdelning. Alla är vi olika
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td