Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-19, 01:25   #52
Oddsarn

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Tack för dina ideer och synpunkter! Vet om att det smartaste är att hitta en annan liga, eller i en lägre division för att hitta mer värde. Men det kommer kosta mycket tid och forskning för att kunna ha en edge. Det är ju så att jag kollar en del på dessa ligor jag spelar, så det blir nytta med nöje. Visserligen blir inte edgen lika stor, samtidigt har jag plussat tidigare på detta.

Spelar mest för att det är roligare, få lite mer spänning i matcherna. Sen vill man såklart försöka plussa, och få in lite deg då det blir en hel del tittande på fotboll.

Det är inte själva resultatet att vara minus efter 21 matcher utan mer sättet det är gjort på. Gick inte så här dåligt innan jag startade dagboken, vet inte om jag analyserat för mycket eller vad jag har gjort. Tidigare har jag kollat upp lite stats men kört mer på uppstuds, kanske dissekerar jag spelen för mycket.

Problemen just nu tror jag inte ligger i att jag inte hittar värdespel, utan ett steg längre bak. Hade det varit mest värdespel hade jag nog suttit en del fler spel med en betydligt högre ROI. Är nog mer att jag väljer HELT fel matcher av en anledning.

Blir väl att jag fortsätter med dagboken, jag måste ju ha nått rock bottom nu. Det är bara ifall det skulle gå likvärdigt eller sämre då blir det paus. Skulle det gå sämre än det här förtjänar jag inte ens att skriva i dagboken. Så en ROI över 31% på onsdag nästa vecka (inte en hög ribba direkt)!

Som sagt uppskattar era svar och ideer, kul att kunna bolla med folk.
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat