Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-22, 08:28   #97
korpo

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5959
Standard

Spelarservice:
- "12 Montgomery Gel (V75-3) gjorde det jättebra i försök och final i Silver och det finns inte så mycket andra lopp så vi provar direkt i Guld nu när han ser så fin ut och då det dessutom vankas en distans som han är enbart gynnad av. Jag tycker att Montgomery Gel är i sitt livs form just nu och då vore det ju konstigt att backa, det är ju en stor och fransk och lite trög häst som äntligen börjar släppa till ordentligt och han har varit en klass bättre än tidigare här i vinter och det finns fortsatt utveckling. Han är helt enkelt mjukare och spänstigare numera, inte bara i loppen utan även mellan dem. Vi kör barfota runt om igen och med norskt huvudlag som senast, vi brukar växla lite mellan norskt och helstängt på honom beroende på hur det känns och hur uppgifterna ser ut och nu tror jag norskt passar bäst. Amaru Boko har jag ju haft i träning och jag vet hur bra han är nu när han ser så fin ut, och jag tror inte att vi vinner loppet men över denna distans och i denna form har han platschans", säger Timo.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat