Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-17, 13:49   #1
Rille

Rilles avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 436

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett organiserat och strukturerat rekande i grupp, intresant?

Tjena
Vi diskuterade lite i chatten nu på morgonen om hur jävla jobbigt det är att sitta och reka varenda liga i hela världen själv. Och att det vore mycket lättare om vi delade upp det på något sätt.

Som jag ser det skulle det vara bra om vi tog på oss olika ämnesområden, det vill säga; x antal lag, ett specifikt lag eller en hel liga. För att ta reda på så mycket info inför matcher som möjligt, sammanställa och presentera det.

Kan ju vara så också att nån spottar något intressant som man sedan kan gå ihop och samla info kring men man kan inte göra så med alla matcher själv, men om man bara har t.ex league 2 så kan man ju skaffa team news osv

Det är inte fråga om regelrätta picks där man bara lämpar av, "jag spelar St Pauli rak 1a @ 2.00" utan mer att vi bara letar fakta och info om matcher som ser låvande ut. Detta kan alla göra, det är sen upp till varje spelare att värdera information och lägga ett spel. Givetvis kan vi diskutera även vad man bör spela och till vilket odds, men det primära är att lägga fram info.

Jag själv tror att det blir bättre struktur och mer disciplin om vi hittar något bra system där vi delar upp arbetsområdena. Jag vet ju att vissa här har valt att fokusera sig på ex belgiska och holländska ligan och lägger ut rekar det är ju kanon, om vi kan mobilisera fler att välja kanske franska, grekiska eller israeliska ligan (vad vet jag) så vore det ju perffa.

Vad tror ni? Kan detta vara något? Finns det intresse för det? De som är intresserade att på något sätt bidra kan ju skriva några rader här, hur vi ska strukturera det hela kan vi ju också diskutera. Det här är bara för o se om det finns intresse, för att ta på sig och ansvara för att bidra med information, varje vecka/dag/varannan dag/helg eller hur vi nu vill lägga upp det hela.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat