Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-01, 22:05   #7
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Berlock har tjänat bra pengar och varit med i hårda årgångslopp, men vinner aldrig numera.
Det och Jeanette som jag tycker är helt oduglig gör det uteslutet att spika, måste ju ändå tro man kan få alla rätt om det ska vara lönt att spela.
Jag har inget emot att spika en 8%-are, bara jag tror på den själv.
Hon kommer med om jag tar 3,4 st.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
putte64: Trägen vinner. Berlock är en "följe-häst" som ännu inte givit vinst. Jag tycker motståndet ser svagare ut än på väldigt länge. Golden Sid ifrån framspår hade skrämt bort mig fullkomligt. Mellan varven är det min variant av spel att våga spika en lite spelad häst,"mot bättre vetande". Ibland är det en nästagångare som ska till och ibland drar jag till med en "följe-häst" i rätt omgivning. Tror jag mindre på systemet drar jag ner på Joker-ramen. Håller med dig om att Berlock är en häst som inte gärna vill vinna, men gå igenom spurterna senaste starterna plus sammantaget i förra årets årgångslopp i lopparkivet... nog duger Berlock mot hästar som nr 2,4,5, och 8?

Det gäller att våga tänka utanför boxen för att få betalt. Ibland spelar jag med "starka" spikar, andra gånger ej. Jag har insett att när jag får ihop en bra vinst på streckspel blir det sällan till på det vis som jag tänkte mig det hela ifrån början ändå... därav nyttan med reducerade system... bättre tippare är jag inte!