Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-01, 18:55   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Eskilstuna Søndag 2. marts-V64


så kør vi
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 19:12   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

V64-1:PREY FRONTLINE
V64-2:MELKER,GANJO'S LAST CALL,TELSON LE FOL....
V64-3:O.P.Q.C.,ANDREAS SISU,ÅSANNA HORNLINE,JACKYS TORE...
V64-4:JEEPSTER
V64-5:MR TURBO TRISS,FANTOCCIN,WALK TO REMEMBER.GOLDEN SID
V64-6:RUTGER GIGANT,ZOCCER SCOTT,LAVA BROLINE,BAM BAM V,IMMER FRI
1x3x5x1x4x5=300kr.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 20:20   #3
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Röd vagn på Berlock, så tror jag den ovana kusken bara åker förbi över upploppet... Johan får väl lära ut! Han är ju ändå i egen klass för sig i liggsulky, tillsammans med enstaka andra. Lill-Goop är förstås lika läskigt bra på detsamma, plus någon aspirant mer, möjligtvis. Pedagogiskt är han ju med, Johan. Vad vore Peter i liggvagn om det inte vore för sonen? Hur som helst: Här följer mina övriga måste streck...

Jeepster
Rodinova
Åsanna Hornline & Carlos Santana
Jeppas,Kalle och Magnifiken
... Mina bidrag till eventuellt korsdrag sammantaget. Min 2:a spik, utöver Berlock, håller jag för mig själv. Lycka till!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 20:27   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Röd vagn på Berlock, så tror jag den ovana kusken bara åker förbi över upploppet... Johan får väl lära ut! Han är ju ändå i egen klass för sig i liggsulky, tillsammans med enstaka andra. Lill-Goop är förstås lika läskigt bra på detsamma, plus någon aspirant mer, möjligtvis. Pedagogiskt är han ju med, Johan. Vad vore Peter i liggvagn om det inte vore för sonen? Hur som helst: Här följer mina övriga måste streck...

Jeepster
Rodinova
Åsanna Hornline & Carlos Santana
Jeppas,Kalle och Magnifiken
... Mina bidrag till eventuellt korsdrag sammantaget. Min 2:a spik, utöver Berlock, håller jag för mig själv. Lycka till!
Spar pengarna, Berlock vill inte vinna och Jeanette kan inte köra häst
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 20:32   #5
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Svårt att säga hur banan kommer att bli. Har regnat en hel del sista dagarna.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 20:57   #6
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

putte64: Trägen vinner. Berlock är en "följe-häst" som ännu inte givit vinst. Jag tycker motståndet ser svagare ut än på väldigt länge. Golden Sid ifrån framspår hade skrämt bort mig fullkomligt. Mellan varven är det min variant av spel att våga spika en lite spelad häst,"mot bättre vetande". Ibland är det en nästagångare som ska till och ibland drar jag till med en "följe-häst" i rätt omgivning. Tror jag mindre på systemet drar jag ner på Joker-ramen. Håller med dig om att Berlock är en häst som inte gärna vill vinna, men gå igenom spurterna senaste starterna plus sammantaget i förra årets årgångslopp i lopparkivet... nog duger Berlock mot hästar som nr 2,4,5, och 8?

Det gäller att våga tänka utanför boxen för att få betalt. Ibland spelar jag med "starka" spikar, andra gånger ej. Jag har insett att när jag får ihop en bra vinst på streckspel blir det sällan till på det vis som jag tänkte mig det hela ifrån början ändå... därav nyttan med reducerade system... bättre tippare är jag inte!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 21:05   #7
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Berlock har tjänat bra pengar och varit med i hårda årgångslopp, men vinner aldrig numera.
Det och Jeanette som jag tycker är helt oduglig gör det uteslutet att spika, måste ju ändå tro man kan få alla rätt om det ska vara lönt att spela.
Jag har inget emot att spika en 8%-are, bara jag tror på den själv.
Hon kommer med om jag tar 3,4 st.


Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
putte64: Trägen vinner. Berlock är en "följe-häst" som ännu inte givit vinst. Jag tycker motståndet ser svagare ut än på väldigt länge. Golden Sid ifrån framspår hade skrämt bort mig fullkomligt. Mellan varven är det min variant av spel att våga spika en lite spelad häst,"mot bättre vetande". Ibland är det en nästagångare som ska till och ibland drar jag till med en "följe-häst" i rätt omgivning. Tror jag mindre på systemet drar jag ner på Joker-ramen. Håller med dig om att Berlock är en häst som inte gärna vill vinna, men gå igenom spurterna senaste starterna plus sammantaget i förra årets årgångslopp i lopparkivet... nog duger Berlock mot hästar som nr 2,4,5, och 8?

Det gäller att våga tänka utanför boxen för att få betalt. Ibland spelar jag med "starka" spikar, andra gånger ej. Jag har insett att när jag får ihop en bra vinst på streckspel blir det sällan till på det vis som jag tänkte mig det hela ifrån början ändå... därav nyttan med reducerade system... bättre tippare är jag inte!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 07:31   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Idag startar hästen vi alla snackade om senast - Queron De Banville. i V64-1. Hästen som på V86 kördes av Claes Sjöström, pressade i dödens, på i spets knallandes (och mångas spik Oolong som torskade pga det). Claes fick skit på samtliga forum efter loppet. Stapplade i mål långt efter övriga till slut.
Idag kör tränaren själv, han säger hästen kan bli het så han vill undvika dödens eller köra sig till spets. Gärna utvändigt läge i kön. Om för pigg i värmningen sätts en pullskena på denna gång.

1%

Tycker hästen såg fin ut i ca 2000 meter senast innan krafterna tröt. Ingen aning hur varken Jan eller kusen klarar voltning.

Får en ny chans av mig, likaså Magnifik Gejl (4%) i loppet, som jagats ett tag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 07:38   #9
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Röd vagn på Berlock, så tror jag den ovana kusken bara åker förbi över upploppet... Johan får väl lära ut! Han är ju ändå i egen klass för sig i liggsulky, tillsammans med enstaka andra. Lill-Goop är förstås lika läskigt bra på detsamma, plus någon aspirant mer, möjligtvis. Pedagogiskt är han ju med, Johan. Vad vore Peter i liggvagn om det inte vore för sonen? Hur som helst: Här följer mina övriga måste streck...

Jeepster
Rodinova
Åsanna Hornline & Carlos Santana
Jeppas,Kalle och Magnifiken
... Mina bidrag till eventuellt korsdrag sammantaget. Min 2:a spik, utöver Berlock, håller jag för mig själv. Lycka till!

Högst troligt skor bak idag, slitna hovar sedan bfro senast. Högst troligt även vanlig vagn då Jeanette inte är van att köra i biken, däremot kan hon hästen, är hennes egen och kan den bäst av alla.

Walk To Remeber troligen bfro idag, var ett tag sedan.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 07:53   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Prey Frontline bör vinna.
Vill man gardera kan Mr Miles speeda hur fort som helst med rätt resa, och Kalle Quivivra är en bra stayer.

Melker är en häst vars gräns verkar gå vid 17, han är alldeles för överstreckad.
Här kommer det skrälla, min första häst är Rodionova men med svårt spår och Ronny känns det inte som någon klaring.

Andreas Sisu känns mycket intressant till 8%.

Pleaselivemealone vinner V7 senast om luckan kommer, vinner nu i stället.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:07   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

På de tre starter man sett ser den ut att vara medel ut.
Sedan är springspår det svåraste spåret för kuskar som inte kör så ofta, du behöver bara ligga lite fel i volten så blir du hängande och loppet är över.
Får se om Classe kan hjälpa honom komma rätt på det.


Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Idag startar hästen vi alla snackade om senast - Queron De Banville. i V64-1. Hästen som på V86 kördes av Claes Sjöström, pressade i dödens, på i spets knallandes (och mångas spik Oolong som torskade pga det). Claes fick skit på samtliga forum efter loppet. Stapplade i mål långt efter övriga till slut.
Idag kör tränaren själv, han säger hästen kan bli het så han vill undvika dödens eller köra sig till spets. Gärna utvändigt läge i kön. Om för pigg i värmningen sätts en pullskena på denna gång.

1%

Tycker hästen såg fin ut i ca 2000 meter senast innan krafterna tröt. Ingen aning hur varken Jan eller kusen klarar voltning.

Får en ny chans av mig, likaså Magnifik Gejl (4%) i loppet, som jagats ett tag.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2014-03-02 klockan 08:08.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:08   #12
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Walk To Remeber kan vara en spik
Q.P.Q.C ska nog vara en bra spik

utanför v64 har vi nog en vinnare i Sacha Baron(jvagn + första hos Reijo)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:14   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Prey Frontline bör vinna.
Vill man gardera kan Mr Miles speeda hur fort som helst med rätt resa, och Kalle Quivivra är en bra stayer.

Melker är en häst vars gräns verkar gå vid 17, han är alldeles för överstreckad.
Här kommer det skrälla, min första häst är Rodionova men med svårt spår och Ronny känns det inte som någon klaring.

Andreas Sisu känns mycket intressant till 8%.

Pleaselivemealone vinner V7 senast om luckan kommer, vinner nu i stället.
Ja Melker kommer inte med på mitt system iallafall.......
Andreas Sisu och Jackys Tore är hyperintressanta......
Blir nog ett lås på Pleaslivemealone och Jeepster.
Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:24   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

"Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut. "

Blivit sparkad i hagen sedan senast och stått över jobb, ska inte ha påverkat enligt tränaren....?

Felfri MoneyPenny Face bättre chans enligt samme källa. Provas för andra gången i livet bfro, för att få bättre plats och risken att slå ihop ska minska. (ffg bfro blev g)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 08:38   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

2a på V7 är alltid imponerande, 3% tack vare spåret.
Måste förstås ha mycket tur och komma ner någonstans, får hoppas Magnus laddar för att försöka få bra position.
Runda i spåren funkar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
"Sen så tycker jag 8 Passion i avd6 ska passas, blir det körning så har den en bra trudelutt tillslut. "

Blivit sparkad i hagen sedan senast och stått över jobb, ska inte ha påverkat enligt tränaren....?

Felfri MoneyPenny Face bättre chans enligt samme källa. Provas för andra gången i livet bfro, för att få bättre plats och risken att slå ihop ska minska. (ffg bfro blev g)
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td