Citat:
Ursprungligen postat av BroderH
Mycket snygg gest, men för mig är pengarna helt ovidkommande. Det är mer principen hur admin behandlar oss medlemmar på sidan.
Hade man tänkt från början hade jag aldrig behövt opponera mig, att sedan komma och prata om "kompensation" är bara löjligt.
Nu är det väl inte säkert att jag får några pengar överhuvudtaget eftersom jag varit "spydig". Men skulle de höga herrarna behaga att betala ut några pengar önskar jag att min del sätts in på Barncancerfondens konto.
|
Mycket snyggt att skänka pengarna till Barncancerfonden. För min del gillar jag Röda Korset :-)
Kanske en idé för månadstävlingen för denna månad (nu innan någon utom BroderH har hunnit skriva några rekar, NicklasJ hör ju till januari) - strunta i att betala ut några pengar och låt istället vinnaren avgöra till vilket välgörande ändamål 1500 ska gå, tvåan 750 o s v... då går alla pengar till något gott och det gör ju också att fuskandet med röster spelar mindre roll - om nu någon registrerar 20 konton och sätter femmor på sig själv och 0.5 på medtävlarna för att ge pengar vill välgörenhet A medan den som drabbas ville ge till Välgörenhet B så är ju skadan mindre än om någon fuskar till sig pengar som han/hon inte har rätt till (japp, jag gillar välgörenhet, och de summor vi pratar om har väl de flesta här inne råd att avvara). Bara en idé.