Sitter här hemma, på en stol. Fotölj för att vara mer specifik. Lite som en aristokrat som filosoferar hit och dit. Det tär på en det här. Att reka
professionellt alltså. Det är väl vad jag kommit fram till. Jag har rekat i dagsboksväg i 5 dagar, och vilken mental jävla press det blir. Det är en ständig utmaning att faktiskt leverera - det är ju själva syftet med att posta officiellt. Vet inte hur andra dagsboksnissar resonerar, men helst vill man ju bara posta när man vet (man kan faktiskt veta emellanåt) utfallet (eller när förlustgarantin finns där

). Jag är dessutom lite vidskeplig av mig när det kommer till spel. Jag är en sån där sjuk jävel som presterar bättre när jag vet att ingen kollar (har bland annat ett gömt sheet med 150 raka vinster

).
Börjar ifrågasätta mitt val att skapa speldagbok också. Det blåste ju upp ett jävla liv i NHL-tråden när jag väl stack (när man startat sin speldagbok är det nämligen strängt förbjudet att röra sig utanför den).
Timing kallas det väl. Lite suspekt är det i alla fall..
Näe, slut på skitsnacket, bara att börja leverera likt kväll 1. Mer analyser likt
Sportbladet. Precis som alltid ungefär. Den stora skillnaden är väl att jag ordbajsar lite mer. Låter vettigare då. Kryddar det hela med att slänga in lite irrelevanta siffror också. Det gör susen, har jag märkt. Bara svälja och gå vidare efter gårdagen (vad fan nu det innebär), men två dagar med förlust accepterar jag inte. Ikväll ska spelen sitta! Man ska kunna spika fast dom i bordet med andra ord.
På återseende!