Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-13, 08:51   #16
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sitter här hemma, på en stol. Fotölj för att vara mer specifik. Lite som en aristokrat som filosoferar hit och dit. Det tär på en det här. Att reka professionellt alltså. Det är väl vad jag kommit fram till. Jag har rekat i dagsboksväg i 5 dagar, och vilken mental jävla press det blir. Det är en ständig utmaning att faktiskt leverera - det är ju själva syftet med att posta officiellt. Vet inte hur andra dagsboksnissar resonerar, men helst vill man ju bara posta när man vet (man kan faktiskt veta emellanåt) utfallet (eller när förlustgarantin finns där ). Jag är dessutom lite vidskeplig av mig när det kommer till spel. Jag är en sån där sjuk jävel som presterar bättre när jag vet att ingen kollar (har bland annat ett gömt sheet med 150 raka vinster ).

Börjar ifrågasätta mitt val att skapa speldagbok också. Det blåste ju upp ett jävla liv i NHL-tråden när jag väl stack (när man startat sin speldagbok är det nämligen strängt förbjudet att röra sig utanför den). Timing kallas det väl. Lite suspekt är det i alla fall..

Näe, slut på skitsnacket, bara att börja leverera likt kväll 1. Mer analyser likt Sportbladet. Precis som alltid ungefär. Den stora skillnaden är väl att jag ordbajsar lite mer. Låter vettigare då. Kryddar det hela med att slänga in lite irrelevanta siffror också. Det gör susen, har jag märkt. Bara svälja och gå vidare efter gårdagen (vad fan nu det innebär), men två dagar med förlust accepterar jag inte. Ikväll ska spelen sitta! Man ska kunna spika fast dom i bordet med andra ord.

På återseende!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-13, 09:50   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Din dagbok är otroligt underhållande att läsa måste jag säga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-13, 11:50   #18
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 1352

xp3rt
Stats: 184 - 185 - 2
ROI: 103.19%
Vinstprocent: 49.86%

Standard

Haha i feel you brother, been there done that. Mina spel är som natt och nu efter dagboken (inte jättestort sample än så länge) och när jag var mer aktiv i min. För att inte tala om hur det var innan dagboken.

Inte sagt att du ska lägga ner för det har ju ändå gått rätt okej och jag tror det kommer bli bättre. Men tror vi kanske var med om samma förbannelse vid starten av dagboken, tror dock inte din blir lika långvarig som min var .

Keep doing your thing!

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
Oddsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-13, 20:15   #19
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1990849


Ogiltigt spel-ID: 1990841


Ogiltigt spel-ID: 1990854


Ogiltigt spel-ID: 1990847



Kvällens sötsaker. Motiveringarna då, vad kan sägas om ovanstående? Vad kan inte sägas om ovanstående?

¤ 01.05 Minnesota Wild - New York Rangers U 5.0

Särskilt förtjust i framför allt målvaktsduellen här. Kuemper har hållt igen duktigt på hemmais mot slutet. Talbot tycker jag personligen har varit Rangers vassaste målvakt denna säsong (jag vet, ska komma ihåg att hypa Lundqvist också).

Kuemper 11-4-3, 2.32, .920, 2 & Talbot 11-5-0, 1.75, .938, 2

¤ 01.05 St. Louis Blues -1.5 - Edmonton Oilers

Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om varför jag la det här spelet. Minnet är nämligen lite svagt för tillfället.

¤ 00.35 Tampa Bay Lightning - Florida Panthers Ö 5.5

Minnet är lite svagt här med faktiskt.

¤ 00.05 Boston Bruins - Phoenix Coyotes U 5.5

Tenderar att hålla ner på målfronten. Boston gjorde 4 mål under den gångna natten och det borde räcka gott & väl för att stilla hungerna inför kvällens match. Om vi har tur så kanske spelarna medvetet försöker missa mål ikväll. Bara att hoppas. Det var min analys i korthet (egentligen har jag jättemycket till underlag för det här spelet).

Vi nöjer oss där för den analytiska delen och går vidare till nyheter av större betydelse.

Glömde tillägga att jag inte sitter på så mycket insider-info (vilket jag brukar göra..). Samtidigt tråkigt att bara rabbla siffror. Nåväl, det vi kan glädjas åt är i alla fall att trollerinätverket har utökats och vi kan därmed välkomna Pinnacle till klubben. Kvällens sekundära glädje tilldelas de facto att jag inte vet om förlustgarantin täcker ovanstående spel. Den som lever får se helt enkelt!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-14 klockan 13:29. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-13, 21:55   #20
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fråga: Om du nu skaffat Pinnacle, varför har du inte lagt alla dina spel där? Jag ryggade alla fyra spelen och fick bättre odds i alla fyra på Pinnen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 06:13   #21
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Fråga: Om du nu skaffat Pinnacle, varför har du inte lagt alla dina spel där? Jag ryggade alla fyra spelen och fick bättre odds i alla fyra på Pinnen.
Hm, jag fick inte oddshögsta. Men hade samtidigt lite problem med att navigera mig runt. Hittade bland annat inte underspel som inte inkluderade OT. Endast ett spel lades med andra ord på pinnen. Överspelet gav samma odds på Betsson och där är även straffar inkluderade.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 07:55   #22
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 44
Sharp$: 286


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tummen upp för bra spel!
Keep up the good work!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
Schdefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 08:02   #23
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Hm, jag fick inte oddshögsta. Men hade samtidigt lite problem med att navigera mig runt. Hittade bland annat inte underspel som inte inkluderade OT. Endast ett spel lades med andra ord på pinnen. Överspelet gav samma odds på Betsson och där är även straffar inkluderade.
Ok, det var absolut inte menat som kritik, undrade bara.

Grymma spel! Jag fortsätter rygga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 20:00   #24
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väldigt svårt att hitta bra värden inatt. Favoriserar många favoriter men oddsen är inte särskilt attraktiva. Avs går till kamp mot Ducks som förlorade mot Flames med 7-2 senast. Resultatet återbringar ett tämligen vackert minne från fjolåret. Avs sprang som ni säkert minns, riktigt dåligt det året. Natten det gällde ställdes man mot Penguins/Hawks (minnet sviktar en aning) och public (public är fel term, seriösa rekare hörde även dit) kom att få en riktig överraskning när de gick in extremt tungt på favoriten. För stunden fanns det nämligen ingenting som talade för att Avs skulle ha möjlighet att plocka den matchen.

Det var dock en kille, som tidigare rekat NHL men som nu lagt av, som gick in riktigt tungt på Avs och i sin rek framkom det att han var helt övertygad om att de skulle vinna. Och mycket riktigt, 7-2 vill jag minnas att det stod när slutklockan ringde. Jäklar vilken respekt jag gav honom efter det (välförtjänt helt klart). Vad som hände med honom har jag ingen aning om. Han rekar i vilket fall inte NHL längre. Men nog om det.

Ogiltigt spel-ID: 1992382


Ogiltigt spel-ID: 1992385



¤ 00.05 Washington Capitals Ö 2.5 - Vancouver Canucks

Alla möten är viktiga möten, just nu, för båda sidor. Caps har underpresterat (klumpig formulering, men vafan..) på senare dagar till trots att man i grunden kan prestera betydligt bättre på offensiven. Nucks har sina dagar denna säsong, vilket betyder stora variationer i insatser. Förhoppningsvis släpper de in Caps tillräckligt för att mista kontrollen över matchen.

Grabovski saknas fortfarande för Caps. Ingen enorm förlust som bör värderas särskilt. Däremot tycks Nucks sakna Kessler, som är av en mer betydande karaktär.

¤ 01.35 Dallas Stars - Calgary Flames Ö 5.5

Dallas tenderar att smälla in puckarna här. Flames uppvisade stabil offensiv senast. Dessutom hör det till traditionen att bli mycket mål vid dessa tillställningar.

Flames ställer även in MacDonald 3-3-1, 3.16, .885, 0. Kan dessvärre inte ge någon personlig analys av honom. Låter siffrorna tala sitt språk istället.

Riktigt tråkiga analyser, om jag får säga det själv. Likt Sportbladet lite lagom att läsa om man vill somna in. Ska nog inte vara något problem att jobba in dessa i alla fall. Vill egentligen inte uttala mig om någon förlustgaranti, men av vad jag fått höra sträcker den sig inte över ovanstående.

På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-15 klockan 15:46. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 20:04   #25
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det gick för bra så han la av, den enda förklaringen jag kan hitta.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 20:40   #26
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det gick för bra så han la av, den enda förklaringen jag kan hitta.
Möjligt. Eller så dog han av ålderdom eller så. Ingen större förlust för de som ryggar i alla fall. Överlag var han inte mer än genomsnittlig.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-14, 21:26   #27
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Överspelet på Capitals finns på Pinnen till 1,746!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 09:10   #28
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Överspelet på Capitals finns på Pinnen till 1,746!
Fan vad gammal jag känner mig. Måste ta mig tid att gå igenom så jag hittar alla speltyper. Nu gick jag ju miste om värsta tillfället.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-15 klockan 10:35.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 11:51   #29
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du lär dig tids nog, grymma spel igen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 15:55   #30
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1993801


Favoriserar, likt spelbolagen, Bruins här. De har tämligen lätt för Canes. Den stora oron ligger egentligen på att Canes haft ett par fina prestationer mot slutet - något som skulle kunna jämna till matchbilden rejält.

Egentligen är Ward & Rask som goalies lite av en förutsättning för spelet. Oddset har sänkts sen tidigare idag och vill inte riskera ytterligare en sänkning ifall målvakterna blir confirmed. Rask har uppvisat riktigt fin statistik mot Canes och Ward har haft svårt för Bruins i tidigare möten.

Bettet lagt på Bet365. Moneyline är klart att föredra.

OT; finns -1 som alternativ på Pinnen? Var hittar jag det isåfall?

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-15 klockan 15:58.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td