Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 18:23   #32
WizardofAhhs

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2030

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känner för skriva lite. Är det någonting den här dagboken behöver är det ju lite längre texter - helst helt irrelevanta i förhållande till analyserna. Men när man väl inlett något vill man ju gärna avsluta det.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 1993801

Ogiltigt spel-ID: 1994061

Eventuella:

¤ 01.05 Nashville Predators - St. Louis Blues -1

Likt min favorisering av Bruins, favoriserar jag även Blues här. Till att börja med kan man ju tycka att spelbolagen kan släppa till lite (bara lite) med oddsen. Jag menar kom igen - 1.57 är inte mycket att hänga i granen. Men de vill ju tydligen tjäna pengar de också (de giriga jävlarna). Man kan ju egentligen tycka att det är rent utav dumstridigt att spela på såpass tunga favoriter. Men samtidigt har ju oddssättarna rätt bra koll och vet att vi ständigt letar värde. Ibland vill jag tro att de lägger riktiga fällor när de ger överdrivet höga odds på dogsen (än en gång.. de giriga jävlarna).

Nåväl, går med intrycket att Preds riskerar att hypas på grund av att de lyckats plocka tre raka nu i slutet. Känns överdrivet. Så bra är de inte. Blues däremot, går som på räls ungefär. Dessutom har man fått vila ett extra dygn i förhållande till Preds - varför det nu skulle vara relevant kan jag inte svara på. Hur trötta kan de vara? Det är högsta ligan för ishockey i hela världen, känns som att de är rätt vana vid att ligga i hårdträning 365 dagar om året och spela matcher nästan var dag. Kanske bara jag som är vimsig.

I alla fall. Blues, likt Bruins, är rätt stabila spelförare gentemot Preds. Dessutom håller nyförvärvet Miller hårt om kassen. Sen bytet har hans stats setts till det positiva.

3/10.

Blev en hel del irrelevanta ord här, men det blir så ibland.

¤ 01.05 Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets

Jackets bör finna motivationen att slå Wild här. Tenderar att bli rätt jämna möten lagen emellan. Nästintill en coinflip vid översiktlig analys. Och vid coinflip finns det gott om värdeodds på Jackets.

¤ 00.05 Montreal Canadiens - Ottawa Senators Ö 5.5

Lite beroende på målvakter. Har endast rört mig på ytan här, hittills i alla fall. Uppdatering: Skippar denna efter att Price blivit confirmed för Canadiens.

Återkommer om jag hittar något annat fräscht!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-16 klockan 16:28. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat