Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-15, 16:15   #31
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1993801


Favoriserar, likt spelbolagen, Bruins här. De har tämligen lätt för Canes. Den stora oron ligger egentligen på att Canes haft ett par fina prestationer mot slutet - något som skulle kunna jämna till matchbilden rejält.

Egentligen är Ward & Rask som goalies lite av en förutsättning för spelet. Oddset har sänkts sen tidigare idag och vill inte riskera ytterligare en sänkning ifall målvakterna blir confirmed. Rask har uppvisat riktigt fin statistik mot Canes och Ward har haft svårt för Bruins i tidigare möten.

Bettet lagt på Bet365. Moneyline är klart att föredra.

OT; finns -1 som alternativ på Pinnen? Var hittar jag det isåfall?
NHL OT Included sen där det står -1.5 klickar du så får du fler val Just nu 1.855 på -1 Bruins
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+10)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 17:23   #32
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känner för skriva lite. Är det någonting den här dagboken behöver är det ju lite längre texter - helst helt irrelevanta i förhållande till analyserna. Men när man väl inlett något vill man ju gärna avsluta det.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 1993801


Ogiltigt spel-ID: 1994061


Eventuella:

¤ 01.05 Nashville Predators - St. Louis Blues -1

Likt min favorisering av Bruins, favoriserar jag även Blues här. Till att börja med kan man ju tycka att spelbolagen kan släppa till lite (bara lite) med oddsen. Jag menar kom igen - 1.57 är inte mycket att hänga i granen. Men de vill ju tydligen tjäna pengar de också (de giriga jävlarna). Man kan ju egentligen tycka att det är rent utav dumstridigt att spela på såpass tunga favoriter. Men samtidigt har ju oddssättarna rätt bra koll och vet att vi ständigt letar värde. Ibland vill jag tro att de lägger riktiga fällor när de ger överdrivet höga odds på dogsen (än en gång.. de giriga jävlarna).

Nåväl, går med intrycket att Preds riskerar att hypas på grund av att de lyckats plocka tre raka nu i slutet. Känns överdrivet. Så bra är de inte. Blues däremot, går som på räls ungefär. Dessutom har man fått vila ett extra dygn i förhållande till Preds - varför det nu skulle vara relevant kan jag inte svara på. Hur trötta kan de vara? Det är högsta ligan för ishockey i hela världen, känns som att de är rätt vana vid att ligga i hårdträning 365 dagar om året och spela matcher nästan var dag. Kanske bara jag som är vimsig.

I alla fall. Blues, likt Bruins, är rätt stabila spelförare gentemot Preds. Dessutom håller nyförvärvet Miller hårt om kassen. Sen bytet har hans stats setts till det positiva.

3/10.

Blev en hel del irrelevanta ord här, men det blir så ibland.

¤ 01.05 Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets

Jackets bör finna motivationen att slå Wild här. Tenderar att bli rätt jämna möten lagen emellan. Nästintill en coinflip vid översiktlig analys. Och vid coinflip finns det gott om värdeodds på Jackets.

¤ 00.05 Montreal Canadiens - Ottawa Senators Ö 5.5

Lite beroende på målvakter. Har endast rört mig på ytan här, hittills i alla fall. Uppdatering: Skippar denna efter att Price blivit confirmed för Canadiens.

Återkommer om jag hittar något annat fräscht!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-16 klockan 15:28. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 18:42   #33
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 377
Standard

Jag spelar inte NHL men kan inte låta bli att läsa din dagbok ändå - väldigt underhållande läsning! Kör hårt, BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
oowhla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-16, 17:11   #34
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bonsoir!

Söndag, härliga söndag. Så mycket att se fram emot en dag som denna. Många tidiga möten, vilket vi ger tummen upp för (förstår inte varför de i vanliga fall envisas med att spela matcherna på natten - de kanske tappat egenskapen att tänka som folk på andra sidan atlanten ). Dagen började i alla fall lite taskigt då jag slog upp Sportexpressen i hopp om ett par riktigt fina analyser (för en gångs jävla skull..), men icket. Nog var den (lata som de är valde de ge analys på 1/8 av dagens möten) omfattande. Analysen alltså. Analysen av Rangers - Sharks. Den huvudsakliga frågan är väl varför halva analysen gick ut på att hylla Lundqvist (som att han inte fått tillräckligt). Kvällstidningar och sport går inte riktigt ihop känner jag. Som två helt separata begrepp som inte riktigt lyckas synka. Media tycks ju gå under intrycket av att elitidrottens utövare och dess prestationer har en mycket tydlig koppling till vilken nationalitet respektive utövare har. Och när det gäller Svenska eliter slänger de gärna in ett par kryddande ord om vilka hjältar vi faktiskt har (bara för att påminna oss som inget vet). Själva matcherna lämnar de helst frågetecken kring, så länge oddset inte talar för att favoriten på 1.20 kommer vinna. Då markeras den nämligen grön, och kan därmed gå under benämningen "säker". Lustigt det där. Konflikträdda är ett ord jag gärna nyttjar i sammanhanget, om än lite grovt.

Nog om det. Eftersom Lundqvist än en gång hyllades så vill jag bara flika in (något jag aldrig förut..) och faktiskt påpeka att han är hypad nu för tiden. Han är inte längre bäst, hur mycket vi än vill det, precis som Forsberg inte längre dominerar. Lundqvist blandar och ger den här säsongen - vilket är förödande i bettingsammanhang. För att exemplifiera så är Dallas ett utmärkt exempel. De blandar och ger. Du kan, så gott som aldrig, gå in tungt på ett lag så ostabilt som Dallas (en nypa salt på det). Av samma anledning är jag extra försiktig när Lundqvist ska vakta buren för Rangers. Han har haft sina glansdagar, vilka vi får bevittna repriser av - då och då. Hatten av till honom för det. Men mer än så kan jag inte ge honom. På samma grund bör kanske inte kvällstidningarna tillägna halva analyser åt att skriva något som inte resulterar i något annat än vilseledande för de hobbytorskar som kanske inte är så insatta.

Kan tillägga att jag är fullt medveten om att mina analyser ligger på en snarlik nivå (hycklare är dagens ord - med andra ord). Intressant att se hur jag klarar mig nu efter att ha sågat kvällstidningarna.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 1995590



¤ Ottawa Senators - Colorado Avalanche

Överraskande bra värde på Avs här. Nästan för bra för att inte bli misstänksam. Möjligt att vi får se en jämn tillställning. Men oavsett så har Avs, sett till historiken, lätt för att trycka på offensivt mot Sens. Defensiven bör även vara starkare i förhållande till Senators.

Ottawa glider på trötta ben och har flertalet rader kvar för att nå en slutspelsplats. I fråga om motivation så bör den vara rätt så jämställd här.

Varlamov glänste inte precis senast. Men har svårt att se en halvdan prestation upprepa sig här.

Craig Anderson (NC) 21-14-8, 3.10, .908, 3 & Semyon Varlamov (C) 33-13-5, 2.52, .924, 1

Avs bör vara betydligt starkare favoriter än vad oddsen säger, skumt om något. Antingen sitter oddssättarna på något jag missat eller så är det ett misstag från deras sida. Oavsett så får vi ett mycket rimligt värde på Avs här och det vill vi inte gärna gå miste om.

3/10.

Återkommer om jag hittar något fräscht!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-17 klockan 11:28. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-17, 14:20   #35
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Goddag Sharps!

Vill inleda med att det råder förlustgaranti över alla tillgängliga spel idag, så passa på att ta tillfället i akt att förlora lite kapital. Kan även tillägga att spelen blivit noggrant utvalda genom slantsingling. En högt värderad metod för att sålla ut vinnarna från förlorarna. Dessutom kan har man alltid en syndabock när det går dåligt, och det vill man ju gärna ha.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 1996329


Ogiltigt spel-ID: 1996841



¤ 00.35 Tampa Bay Lightning Ö 2.5 - Vancouver Canucks

Golden moment. Ett gyllene läge. Sista mötet lagen emellan under grundserien denna säsong.

Senaste 10: Vancouver 4-5-1; Tampa Bay 4-4-2

Nucks dras med trötta ben från att lira B2B. Dessutom står man just nu på änden av att spela on the road & återvänder hem efter kvällens möte. Nucks presterar inte på bortais längre, så enkelt är det. On the road har man 2-8 senaste 10 bortamatcherna. Tampa däremot, har uppvisat en aning finare trender på hemmais med 19-8-5, varav 5-5 senaste 10.

Nucks dras dessutom med skador på nyckellirarna Kessler & D Sedin. Därutöver är Markström i mål ingen omöjlighet.

Ser gärna Bishop att vakta buren för Tampongerna.

¤ 01.05 St. Louis Blues -1 - Winnipeg Jets

Har lirat Blues med handikapp senaste två matcherna med fina resultat. Känner egentligen för att fortsätta på samma spår. Jets är B2B. Det tunga att värdera är väl om Jets kom igång under nattens gång då man krossade Dallas med hela 7-2. Stars är ju dock ett av de lag som präglats av otroligt ojämna insatser denna säsong. Så vi får se hur ledningen väljer att lägga.

¤ 03.35 Los Angeles Kings - Phoenix Coyotes U 5.0

Quick dödar i målet. Bokstavligen. Han slog ihjäl en av motståndarna som försökte göra mål senast. Det har gjort honom otroligt vass mot slutet (matchen dessförinnan hade han knivar som stack ut från benskydden). Med andra ord, han släpper inte till målrika tillställningar. Spelet förutsätter alltså att han blir confirmed.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bjurling (+5)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-18 klockan 14:32. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-18, 14:52   #36
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fan, tänker jag. Varför envisas jag med att lägga underspel på 5.0 linor. Har knappast skapat profit där. Det positiva är väl att jag blir efterklok. Det positiva av att vara efterklok är väl i sin tur att jag lär mig något. Man är aldrig för gammal för att lära sig någonting nytt kan vi säga.

Vill i alla fall passa på att gratulera ifall någon högg på Blues -1. Det sa bara SMACK, så var den inne. Blues kan sin grej rätt bra. Fan vad skönt det är egentligen. Stabila, raka och rikliga prestationer innebär i regel att behovet att analysera minskar.

Nog om det. Nu för kvällen tyckte man tydligen att det passade bra att släppa en riktig bomb med matcher. Det är lite jobbigt egentligen. Man kan ju ändå inte se alla samtidigt. Dessutom otroligt tidskrävande att kika efter värde i varenda jävla match kan jag tycka. Usch, vad mycket klagomål. För många egentligen. Får trappa ned på det, vill ju inte dö i förtid direkt.

Nåväl. Droppar väl ett par spel under kvällens gång. När, var & hur får ödet svara på.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+5)
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-18, 17:09   #37
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 1997540


Ogiltigt spel-ID: 1997520


Ogiltigt spel-ID: 1997561


Ogiltigt spel-ID: 1997770


Ogiltigt spel-ID: 1997567



¤ 00.05 New Jersey Devils - Boston Bruins -1
Streakar av alla dess slag och form är något vi förespråkar. Bruins tar sin 10:e raka? Det är klart!

¤ 00.05 Columbus Blue Jackets Ö 2.5 - Carolina Hurricanes
Áo khoác đang thực hiện trước cho đội bóng này. Ngoài ra, Bobrovsky đang có xu hướng thay đổi cho tốt hơn trong thời gian gần đây. Không quên rằng anh cũng có khá dễ dàng so với Canes.

Cuối cùng nhưng không kém, mức độ động cơ vẫn ở mức cao cho áo Jacket.

Valde att klura till det lite för er här. Lite hjärngympa skadar väl inte?

¤ 00.35 Philadelphia Flyers - Chicago Blackhawks Ö 2.5
Hawks ska upp mot Blues nästkommande match vilket kan innebära att mer fokus läggs på den matchen. Men vi provar - man har ju, sett till historiken, haft lätt att producera framåt här.

¤ 02.05 Calgary Flames -1 - Buffalo Sabres

-

¤ 03.35 San José Sharks - Florida Panthers +1.5
Sympatibet om något. Panthers, lite utav en slagpåse, måste ju också få vinna någon gång. Så varför inte ikväll? Dessutom kan jag inte rå för att tycka synd om dom som på resande fot, är tvungna att lira på bortais kl. 03.35 nattetid.

Samtliga är lagda @ Pinnen. Avslutningsvis kan även jag tillägga att det råder förlustgaranti över 1-2 spel ikväll. Vilka de är får ni lista ut på egen hand.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-19 klockan 12:18. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-19, 12:32   #38
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jävla pissnatt. Totalt landade vi på -1.02U. Har inte kikat igenom det tyngsta bettet men Hawks hade gärna kunnat trycka in ytterligare en i slutet av tredje/förlängningen. Lite ära får vi unna oss då vi förutsåg ett torrare möte än vanligt i alla fall. För att inte tala om Panthers & Flames. SMACK sa det bara. Stackars public som garanterat pushade tungt på Sharks igår.

Håller så klart fast vid att inte acceptera två raka förlustnätter. Det är väl det enda uppmuntrande jag har att trösta er med. Just nu. Hur som helst, vi fortsätter följa vår kvalitativa linje. Ödet får bestämma var vi hamnar. Dagens spel droppas allt eftersom.

På återseende!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-19, 22:08   #39
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haft begränsad tid ikväll, vilket endast resulterat i ett enstaka spel. Håll till godo, och se till att hålla tummarna.

Ogiltigt spel-ID: 1999472


Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-20 klockan 16:30. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-21, 20:37   #40
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fin gårdag. Blev ett par guldmynt rikare.

Ogiltigt spel-ID: 2000220


Ogiltigt spel-ID: 2000204


Ogiltigt spel-ID: 2000619



Nattens enda finner ni nedan. Ser i övrigt inte så mycket intressant. Avstår motivering helt & hållet.

Ogiltigt spel-ID: 2001969



På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-22 klockan 15:22. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-21, 22:31   #41
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Grym är du!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-22, 17:56   #42
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tidsbristen kom ifatt mig vilket resulterade i att matcherna las upp lite sent.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 2003408


Ogiltigt spel-ID: 2003400


Ogiltigt spel-ID: 2003783


Ogiltigt spel-ID: 2003785



¤ 18.05 Pittsburgh Penguins - Tampa Bay Lightning
Föreställer mig en rätt torr match. Pingvinerna ska nämligen upp mot Blues imorgon vilket stjäl en del fokus. I övrigt har man hanterat Tampa stabilt tidigare. Provar på låg insats.

¤ 20.05 Dallas Stars - Ottawa Senators Ö 5.5
Producerar framåt dessa två. Håller däremot inte tillbaka tillräckligt i egen zon - något som alltför ofta resulterar i målrika tillställningar.

Dessutom har Lehner (C) haft ett par mindre bra insatser mot slutet. Kikar vi på Stars så ser situationen liknande ut, där varken Thomas (NC) eller Lehtonen (NC) högpresterar för tillfället.

¤ Phoenix Coyotes - Boston Bruins U 5.5

-

¤ San José Sharks - Washington Capitals

-

På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-24 klockan 18:00. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-24, 19:24   #43
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fan vad segt det går. Förlustgarantin täcker stora delar av utbudet just nu. Riktigt tråkigt. Plussade smått igår i alla fall. Den som lever får se om vi kan tjäna några guldmynt kommande natt.

Gårddagen:

Ogiltigt spel-ID: 2005743


Ogiltigt spel-ID: 2005748



Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 2006770


Ogiltigt spel-ID: 2006783


Ogiltigt spel-ID: 2006763



På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-25 klockan 08:10. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-25, 16:10   #44
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fortsatta motgångar har inneburit en fortsatt minimering av vinster. Om vi nu kan kalla det motgångar. Två senaste dygnen har i alla fall resulterat i två units plus. Segt går det. Ny dag innebär nya möjligheter brukar man i alla fall säga, och jag gillar vad jag ser idag. Lär dyka upp en del spel, varav ett är färdigt i nuläget.

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 2008824


Ogiltigt spel-ID: 2008834


Ogiltigt spel-ID: 2008840


Ogiltigt spel-ID: 2008083


Ogiltigt spel-ID: 2008832


Ogiltigt spel-ID: 2008856


Ogiltigt spel-ID: 2008852


¤ 00.35 Montreal Canadiens - Buffalo Sabres U 5.0

Linor på 5.0 avråder jag i överlag att lägga underspel på, men ibland har jag själv svårt att hålla mig. Buffalo ställer Matt Hackett till att vakta buren. Väldigt intressant att se hur han klarar sig. Jag gillar målvakter och lägger ofta särskild vikt vid dem. Gällande Hackett har jag inte mycket till underlag utöver ett möte mot Oilers tidigare under säsongen (där han skötte sig kanon). Därutöver håller vi såklart tummarna för att Price blir confirmed för Montreal.

Lagen möttes inbördes för 8 dagar sedan, varav Montreal tog hem det med 2-0. Annat av någorlunda betydelse är väl att Sabres är riktigt oslipade offensivt. Montreal däremot, kan panga på rätt kraftigt. Man är dock B2B från ett tungt möte mot Bruins (natten till idag) vilket man plockade hem på övertid. Huruvida stark motivationen är för ikväll är svårt att spekulera i, men hoppas såklart på en riktigt tråkig, händelselös & målsnål tillställning. En flopp med andra ord.

Matt Hackett (C) 1-0-0, 1.00, .972, 0 & Carey Price (NC) 29-18-5, 2.40, .924, 4

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

¤ 00.05 Carolina Hurricanes - N.Y Islanders
God känsla för Canes ikväll. Så jävla svårt att hitta något värde bara. Återkommer om denna.

¤ 00.05 Pittsburgh Penguins - Phoenix Coyotes
Avstår med största sannolikhet. Svårt att undvika det fina överoddset på Yotes dock. Oddset avspeglar knappast matchbilden här. Pingvinerna är hypade ikväll. Yotes har torskat två raka och har utan tvekan motivationen på sin sida.

Dessutom slipper man SmithGreiss är confirmed. Ytterligare en hype. Gällande Smith alltså. Så jävla bra är han inte. Eller hype och hype. Han är ju inte mer än medioker så hypen existerar ju knappast. Tar Greiss före i alla fall. Det är väl vad jag ville komma fram till.

¤ 00.05 Toronto Maple Leafs - St. Louis Blues
Fräscht odds här med. På Leafs alltså. Bernier i kassen skulle innebära en fin lineup.

Sharks åkte på torsk under den gångna natten vilket bör ge Blues lite andrum i kampen om första plats i väst. Dessutom har de sin slutspelsplats säkrad så lite mindre press borde känna. Eller är det bara jag?

¤ 00.05 Washington Capitals - Los Angeles Kings
Kings pangar väl sönder Caps ikväll?

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-26 klockan 10:01. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 06:38   #45
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

imponerande wizard!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td