Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Kul att du har kommit igång vet ju att du är duktig på att hitta spelvärda spel men du hade otur i början. Kommer följa!
|
Tack sirlarsson

Jo, jag har ju huserat på Guldspel ett längre tag men mer och mer börjat vända mig hit då man får så mycket mer feedback och diskussioner här och därmed kan utveckla sitt spelande ännu mer. För fullärd blir man aldrig på spel även om man kan bli lite kaxig ibland när allt sitter och fingertoppskänslan på livespelen är i zenit.
Gullegris tennisrekar, NiklasJs travrekar och dina (om än få) spel med riktigt högt spelvärde har gett mig bra med extra klirr i kassan så då måste man ju försöka bidra lite själv med. För att inte tala om "Ones bombenbolag" som jag aldrig hade kommit i kontakt med om det inte varit för sharps. Tror bara det är en tidsfråga innan det blir vinst modell större där med.
Känns kanske lite kaxigt men jag är verkligen inte nöjd med dagen trots helt okej plus. Federer och Niskanen vinner sina spel hur lätt som helst och Harvey tycker jag blev lite bortlurad av Sundby samtidigt som Bergman missade på tok för mycket trots den jobbiga blåsten. Men det viktiga är att man är nöjd även i efterhand med sina spel, både vinstspel och förlustspel.
Imorrn flyger jag till huvudstaden och roar mig en vecka. Ska göra allt för att konservera formen