Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-18, 15:52   #36
WizardofAhhs

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2030

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fan, tänker jag. Varför envisas jag med att lägga underspel på 5.0 linor. Har knappast skapat profit där. Det positiva är väl att jag blir efterklok. Det positiva av att vara efterklok är väl i sin tur att jag lär mig något. Man är aldrig för gammal för att lära sig någonting nytt kan vi säga.

Vill i alla fall passa på att gratulera ifall någon högg på Blues -1. Det sa bara SMACK, så var den inne. Blues kan sin grej rätt bra. Fan vad skönt det är egentligen. Stabila, raka och rikliga prestationer innebär i regel att behovet att analysera minskar.

Nog om det. Nu för kvällen tyckte man tydligen att det passade bra att släppa en riktig bomb med matcher. Det är lite jobbigt egentligen. Man kan ju ändå inte se alla samtidigt. Dessutom otroligt tidskrävande att kika efter värde i varenda jävla match kan jag tycka. Usch, vad mycket klagomål. För många egentligen. Får trappa ned på det, vill ju inte dö i förtid direkt.

Nåväl. Droppar väl ett par spel under kvällens gång. När, var & hur får ödet svara på.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+5)
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat