Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-18, 22:02   #6
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, sådana bojkotter brukar ju ha effekt! Ungefär som när man skulle strunta i att köpa sydafrikanskt vin och/eller israeliska varor och dylika tilltag...

Det är bara i PK-sfären och vänstersverige sådana planer tros nå framgång... Gemene ATG-spelare skiter, är inte medvetna och/eller är totalt ointresserade i om detta sker, eller inte...

Men, strunta du i att lämna in ditt 144 raders till lördagen och se om ATG gör en kappvändning alla Alliansen... Eller starta ett Twitter och/eller Facebook-uppror, då kanske något händer...

Alla har ju sina värderingar. Jag tror inte att jag är den enda som hoppar över att spela V75 när de lägger tävlingarna utomlands, men tror du det så får det stå för dig.

Jag förstår inte riktigt ditt problem? Om gemene atg-spelare skiter i eller är ointresserade om detta sker så finns väl ingen anledning till bojkott då man är nöjd med upplägget. Är man inte nöjd så föreslår jag att man inte spelar till denna omgång.