Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-20, 07:37   #60
Cazzius
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Jag kan säga att jag håller med er fullständigt. Jag är inte ute efter att vinna varken rektävling eller pengar. Jag bidrog med en rek nu och gör det lite då och då endast för att förgylla siten då den har hjälpt mig en hel del.

Men att få 0 i betyg efter några sekunder då jag lagt ner tid och skrivit en lång rek med relevant innehåll är för jävligt. Tycker folk att reken är skit så kan jag absolut ta det men när man inte ens bemödar sig att läsa kritiskt och betygsätta reken för vad det är, just en rek.
Just i mitt fall handlar det om en fotbollsrek och det bör finnas gott om intresse för en sådan. Sen tror jag förvisso att laget jag rekar skapar negativt intresse hos många men som sagt det är en rek.
Hade någon skrivit en bra rek om ett lag jag hatar hade jag kunnat skilja på mitt känslomässiga val och mitt spelval. Är reken bra och jag finner värde skiter jag väl i om det är United eller City som ska vinna.

Jag ser gärna en förändring där kanske tom alla röster bör motiveras. Det gynnar reken och även siten blir mer levande.
Som det är nu lär jag nog inte reka mer.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat