Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-20, 03:43   #11
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Jag tror MTL är ett NO-Go spel idag, spelbolagen försöker locka med bra odds, men nu har CAPS kommit in i slutspelet, man kom tillbaks urstarkt senast å gav sig inte, och fick till slut med sig den så viktiga första vinsten i matchserien.

Tycker det är mycket som talar för Caps idag:

Semin har inte ens gjort sin första poäng än, dem kommer inte kunna skjuta ner hans talang hur länge som helst, och gör dem det så kommer det bli mer space för både Bäckis å Ovie, vilket jag inte tror dem riskerar.
Sen har dem second hand scoring som inget annat lag i NHL, å dessa har inte heller börjat producera mål än: Knuble (0+2), Fleischman (0+1), Greene (0+1), Laich (0+0).
Jag tror att dem flesta i Washington kan slappn av lite mer idag, och det i kombination med den tunga psykiska förlusten att tappa ett 4-1 läge och ett sånt gyllene läge till 2-0 i matcher, det kommer att sitta i huvudet på Canadiens. Dessutom tycker jag att Canadiens verkligen tänt på alla cylindrar, vilket jag inte ser som en fördel, då jag som tidigare skrivit, anser att det finns säkert 25-30% mer att hämta i Caps laget.

Att man har 2 ojämna målvakter får faktiskt stå åt sidan här då jag som jag sagt tidigare inte håller Halak speciellt högt heller. Dessutom tror jag Varlamov får starta idag, vilket är fördel Caps då hans slutspelinsats förra året var mycket godkänd.

Över 6 spelar jag gärna, som sagt, darriga målvakter och en lite mer avslappnad Capitals trupp, och jag gillar även Caps ML och PL.
Citat:

finns det nånstans man kan spela på att ovie gör över 1,5 mål? för jag tror att han sätter minst 2 idag, han har studerat videor på Halak och borde väl börja få lite mer ytor, dem har sån grym intensitet i Capitals laget att jag tror MTL kommer tröttna ju längre matchserien går, och då kommer Ovie få fram fler av dem skotten som nu blockeras hela tiden. Dessutom har inte montreal varit nå jättelag hemma, är bara strax över .500 så det hemmais är ingen direkt fördel när dem är förväntade att "föra" spelet mot ett supergiftigt Caps.
träffade ganska rätt i min analys där, Washington spelade mer avslappnade, fick lite secondary scoring, Ovie gjordemål, Verlamov kom upp stort flera gånger och man såg tydligt att Montreal har svårt att styra spelet, dem vill hellre ligga och kontra och nu låste sig deras spel istället.

Caps var giftiga i sina kontringar och det var det som avgjorde

Överspelet pushade tyvärr bara, mycket tack vare varlamov.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat