Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-19, 12:44   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens NHL 19/4


Mån 4/19 17 Buffalo Sabres o o 2.220 o
18 Boston Bruins o o 1.758 o

Mån 4/19 19 Washington Capitals o o 1.610 o
20 Montreal Canadiens o o 2.510 o

Mån 4/19 21 Vancouver Canucks o o 1.917 o
22 Los Angeles Kings o o 2.01 o


BTW:
51 räddningar av AVS Anderson inatt, å sen händer detta: http://www.aftonbladet.se/webbtv/spo...icle6977414.ab

Choking Sharks.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 13:25   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Kings ml, tycker kings är ett riktigt bra lag och detta känns som det bästa spelet inatt. Luongo ser skakig ut. Kings har bättre d-line, minst lika bra målvakt och har ingen oäven offensiv. Gjorde hela 8 mål på canucks förra gången de möttes i staples center. Kings känns mycket bra.

Bruins ml, Rask känns faktiskt lite hetare än miller som jag tycker har matchats för hårt för sitt eget bästa. Tight som fan men tror boston står som segrare med uddamålet eller i ot. Alltid frågetecken för bostons offensiv men buffalo är inte mycket bättre iaf om man ser tillbaka på tidigare möten.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 13:44   #3
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Buffalo @ 2,90. Trodde jag skulle få högst 2,50 på denna så jag trycker in direkt. Buffalo är riktigt tight definsivt och på bortaplan kan du "grisa" sig till en seger medans hemma kräver fansen lite mer lir. Har svårt att se hur Bruins offensiv ska ska lyckas dyrka upp detta försvar och målvakt.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 14:05   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Kings ml, tycker kings är ett riktigt bra lag och detta känns som det bästa spelet inatt. Luongo ser skakig ut. Kings har bättre d-line, minst lika bra målvakt och har ingen oäven offensiv. Gjorde hela 8 mål på canucks förra gången de möttes i staples center. Kings känns mycket bra.

Bruins ml, Rask känns faktiskt lite hetare än miller som jag tycker har matchats för hårt för sitt eget bästa. Tight som fan men tror boston står som segrare med uddamålet eller i ot. Alltid frågetecken för bostons offensiv men buffalo är inte mycket bättre iaf om man ser tillbaka på tidigare möten.
Håller med dig om Bruins ML. Klart intressant. Vanek kommer troligen inte spela idag men hoppas på spel på onsdag, enligt Buffalo News.
Det är ett tungt avbräck för Sabres och jag tror på Bruins ikväll.

Håller dock ej med om Luongo. Kings hade de absolut bästa chanserna i match två och Luongo kom upp stort ett antal gånger om. Det som avgjorde den matchen var att Kings var bättre kring spelet runt kassen. Samtliga Kings-mål kom som en reaktion på att de vunnit närkamper framför kassen.
Kings var bättre borta än hemma under grundserien och tar Canucks mindre utvisningar denna match tror jag de vinner. Men är länge kvar till match och har egentligen inte hunnit kolla så mycket på denna än..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 14:13   #5
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

När det gäller Sabres-Bruins känns det som att det kan faktiskt sluta lite hur som helst. Har väldigt svårt att välja ett av de lagen inatt. Underspelet är väl det som lockar mest egentligen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 16:36   #6
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Looking at the first matchup I expect a tough physical game. Therefore I see the under as the right call here. I like how the under has stayed with 5 though the last game ended up with 8 goals. Also with not that much public betting on the under the odds have dropped.
First play of the day: Under 5

Looking at the second matchup I see a tight game with a slight advantage to Montreal. Montreal wants revenge for that lousy effort letting the Caps come back into the game and win it in OT. What I love most about this play though is that the public is pounding Chicago and no matter what goalie the Caps will put in net Montreal still has the edge. Jose Three-or-more had 0% (haha!) and Varlamov only (86.4%). Add a fanatic home crowd and the fact that Montreal is better home than away while Washington is worse on the road than at home.
Second play of the day: Montreal +0.5.

The last matchup is simple. LA is dogs at home? What! Vancouver have not been dominating the LA and last game LA outshot Vancouver and recieved the W. Tonight they are coming home for the first game. Vancouver is so much worse on the road. This is my smallest bet of the evening but when I see value in the odds I will go for it.
Final play of the day: Los Angeles ML
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 18:28   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Looking at the first matchup I expect a tough physical game. Therefore I see the under as the right call here. I like how the under has stayed with 5 though the last game ended up with 8 goals. Also with not that much public betting on the under the odds have dropped.
First play of the day: Under 5

Looking at the second matchup I see a tight game with a slight advantage to Montreal. Montreal wants revenge for that lousy effort letting the Caps come back into the game and win it in OT. What I love most about this play though is that the public is pounding Chicago and no matter what goalie the Caps will put in net Montreal still has the edge. Jose Three-or-more had 0% (haha!) and Varlamov only (86.4%). Add a fanatic home crowd and the fact that Montreal is better home than away while Washington is worse on the road than at home.
Second play of the day: Montreal +0.5.

The last matchup is simple. LA is dogs at home? What! Vancouver have not been dominating the LA and last game LA outshot Vancouver and recieved the W. Tonight they are coming home for the first game. Vancouver is so much worse on the road. This is my smallest bet of the evening but when I see value in the odds I will go for it.
Final play of the day: Los Angeles ML
Jag tror MTL är ett NO-Go spel idag, spelbolagen försöker locka med bra odds, men nu har CAPS kommit in i slutspelet, man kom tillbaks urstarkt senast å gav sig inte, och fick till slut med sig den så viktiga första vinsten i matchserien.

Tycker det är mycket som talar för Caps idag:

Semin har inte ens gjort sin första poäng än, dem kommer inte kunna skjuta ner hans talang hur länge som helst, och gör dem det så kommer det bli mer space för både Bäckis å Ovie, vilket jag inte tror dem riskerar.
Sen har dem second hand scoring som inget annat lag i NHL, å dessa har inte heller börjat producera mål än: Knuble (0+2), Fleischman (0+1), Greene (0+1), Laich (0+0).
Jag tror att dem flesta i Washington kan slappn av lite mer idag, och det i kombination med den tunga psykiska förlusten att tappa ett 4-1 läge och ett sånt gyllene läge till 2-0 i matcher, det kommer att sitta i huvudet på Canadiens. Dessutom tycker jag att Canadiens verkligen tänt på alla cylindrar, vilket jag inte ser som en fördel, då jag som tidigare skrivit, anser att det finns säkert 25-30% mer att hämta i Caps laget.

Att man har 2 ojämna målvakter får faktiskt stå åt sidan här då jag som jag sagt tidigare inte håller Halak speciellt högt heller. Dessutom tror jag Varlamov får starta idag, vilket är fördel Caps då hans slutspelinsats förra året var mycket godkänd.

Över 6 spelar jag gärna, som sagt, darriga målvakter och en lite mer avslappnad Capitals trupp, och jag gillar även Caps ML och PL.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 18:54   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

finns det nånstans man kan spela på att ovie gör över 1,5 mål? för jag tror att han sätter minst 2 idag, han har studerat videor på Halak och borde väl börja få lite mer ytor, dem har sån grym intensitet i Capitals laget att jag tror MTL kommer tröttna ju längre matchserien går, och då kommer Ovie få fram fler av dem skotten som nu blockeras hela tiden. Dessutom har inte montreal varit nå jättelag hemma, är bara strax över .500 så det hemmais är ingen direkt fördel när dem är förväntade att "föra" spelet mot ett supergiftigt Caps.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 22:01   #9
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

hmm frågan är om man ska ta caps ml eller montreal +1.5

båda ger samma odds
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 23:27   #10
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
finns det nånstans man kan spela på att ovie gör över 1,5 mål? för jag tror att han sätter minst 2 idag, han har studerat videor på Halak och borde väl börja få lite mer ytor, dem har sån grym intensitet i Capitals laget att jag tror MTL kommer tröttna ju längre matchserien går, och då kommer Ovie få fram fler av dem skotten som nu blockeras hela tiden. Dessutom har inte montreal varit nå jättelag hemma, är bara strax över .500 så det hemmais är ingen direkt fördel när dem är förväntade att "föra" spelet mot ett supergiftigt Caps.
Du har Ovie to score @ 1.70 på betsson..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 02:43   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Jag tror MTL är ett NO-Go spel idag, spelbolagen försöker locka med bra odds, men nu har CAPS kommit in i slutspelet, man kom tillbaks urstarkt senast å gav sig inte, och fick till slut med sig den så viktiga första vinsten i matchserien.

Tycker det är mycket som talar för Caps idag:

Semin har inte ens gjort sin första poäng än, dem kommer inte kunna skjuta ner hans talang hur länge som helst, och gör dem det så kommer det bli mer space för både Bäckis å Ovie, vilket jag inte tror dem riskerar.
Sen har dem second hand scoring som inget annat lag i NHL, å dessa har inte heller börjat producera mål än: Knuble (0+2), Fleischman (0+1), Greene (0+1), Laich (0+0).
Jag tror att dem flesta i Washington kan slappn av lite mer idag, och det i kombination med den tunga psykiska förlusten att tappa ett 4-1 läge och ett sånt gyllene läge till 2-0 i matcher, det kommer att sitta i huvudet på Canadiens. Dessutom tycker jag att Canadiens verkligen tänt på alla cylindrar, vilket jag inte ser som en fördel, då jag som tidigare skrivit, anser att det finns säkert 25-30% mer att hämta i Caps laget.

Att man har 2 ojämna målvakter får faktiskt stå åt sidan här då jag som jag sagt tidigare inte håller Halak speciellt högt heller. Dessutom tror jag Varlamov får starta idag, vilket är fördel Caps då hans slutspelinsats förra året var mycket godkänd.

Över 6 spelar jag gärna, som sagt, darriga målvakter och en lite mer avslappnad Capitals trupp, och jag gillar även Caps ML och PL.
Citat:

finns det nånstans man kan spela på att ovie gör över 1,5 mål? för jag tror att han sätter minst 2 idag, han har studerat videor på Halak och borde väl börja få lite mer ytor, dem har sån grym intensitet i Capitals laget att jag tror MTL kommer tröttna ju längre matchserien går, och då kommer Ovie få fram fler av dem skotten som nu blockeras hela tiden. Dessutom har inte montreal varit nå jättelag hemma, är bara strax över .500 så det hemmais är ingen direkt fördel när dem är förväntade att "föra" spelet mot ett supergiftigt Caps.
träffade ganska rätt i min analys där, Washington spelade mer avslappnade, fick lite secondary scoring, Ovie gjordemål, Verlamov kom upp stort flera gånger och man såg tydligt att Montreal har svårt att styra spelet, dem vill hellre ligga och kontra och nu låste sig deras spel istället.

Caps var giftiga i sina kontringar och det var det som avgjorde

Överspelet pushade tyvärr bara, mycket tack vare varlamov.

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 06:55   #12
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Ni hade rätt angående Washington.. Jaja, man kan inte få allt.

2-1 och mitt tyngsta bet gick in.. En del $$$ vart det såklart.

Inatt kör vi igen!
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td