Ämne: Sprite spelar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-29, 10:15   #20
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2014019

Raja Mirchi. En häst med höga toppar och djupa dalar kan man säga. 20 av 54 starter har resulterat i galopp.

Montgomery Gel har i 11 av 64 starter galopperat. Det är en typisk Nurmoshäst som alltid presterar bättre på Solvalla. Som Jens Sjöden skriver:
Citat:
"6-6-1-0-3-3. Det är resultaten för 6 Montgomery Gel (5%) i dennes sex senaste lopp utanför Solvalla. Då kom segern i ett synnerligen billigt 20 000 kr-lopp på Lindesberg…

1-2-1-3-1-1. Det är samma hästs resultat i de sex senaste starterna hemma på Solvalla.
Och då kom de två senaste segrarna i tuffa lopp med 125’ och 220’ i förstapris…
Senast var dessutom Montgomery Gel knappt före Raja Mirchi trots ett sämre lopp. Galopprisk, det faktum att spår 2 har sämst statistik och att Montgomery Gel var före senast gör att jag spelar och tackar Jens Sjöden för den fina informationen.

Ogiltigt spel-ID: 2014013

Imorrn håller alla spelbolagen med mig i denna match förrutom Svenska Spel. Helt jämnt på förhand där oddsen på de flesta sidor är lika på både hemmalag och bortalag. Svenska Spel ger oss 2.25 som är hela 15 punkter över närmaste bolag och det är bara tacka och ta emot.

Jag tycker denna är 50/50 men måste jag välja så hade jag nog valt Sävehof ändå. Man hade 5 vinster och 1 oavgjord innan man mötte Kristianstad på bortaplan i senaste omgången. Man har 7-1-7 i statistik på bortaplan medans Drott har 6-1-7 på hemmaplan. Sävehof vann även enda mötet denna säsong med 25-21 på hemmaplan. Dock har Drott finfin form med ska sägas.

Senast redigerad av Sprite den 2014-03-29 klockan 10:16.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat