Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-30, 13:55   #50
WizardofAhhs

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2030

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Godmorgon! Vi fick till en hyfsat fin gårddag och förhoppningsvis avviker vi nu från de lite kyligare speldagarna vi mött på senare tid.

Ogiltigt spel-ID: 2015007

Ogiltigt spel-ID: 2015006

Ogiltigt spel-ID: 2014773

Gällande dagens möten har jag absolut ingen aning om hur jag ska lägga (bådar gott..). Det löser sig tänker jag. Det brukar ju göra det. Om inte annat så slås jag av snilleblixtar och slänger upp, likt Bruins igår, spelen 2 minuter före matchstart.

I väntan på dessa snilleblixtar (jag analyserar inte längre utan får korta, likt epileptiska infall av hur jag spela) så kan jag ju surra på om något helt orelaterat. Kanske varför Leafs är en såpass stor besvikelse. Eller varför jag envisas med att nyttja termen "analysera" trots att det jag gör knappast faller in under den bemärkelsen. Nu känner jag inte för att analysera mitt analyserande, ungefär lika lite som jag känner för att skriva om säsongens stora besvikelse. Resultatet? Vi inväntar mina epileptiska infall och ser vad vi då kommer fram till.

Uppdatering:

Ogiltigt spel-ID: 2016485

Blev inte så mycket till spel ikväll. Blickar mot morgondagens matcher istället.
Hoppas i alla fall på en målsnål tillställning. Halak tenderar att hålla igen bra mot Preds & så länge Caps styr så ska det inte vara något problem. Caps är i behov av poäng och bör således vara det lag med störst motivation.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-31 klockan 15:42. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat