Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-26, 10:06   #46
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
imponerande wizard!
Ja, vi fick till en någorlunda fin natt i alla fall. Lite synd att Kings inte lyckades plocka hem vinsten på OTn istället för på straffar, men man kan ju samtidigt inte få allt.

Några guldmynt rikare blev vi, och det hurrar vi för!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 22:38   #47
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Klurig natt. Kluriga möten. Vad mer kan vi säga?

Färdiga:

Ogiltigt spel-ID: 2010480


Ogiltigt spel-ID: 2010549


Ogiltigt spel-ID: 2010459



¤ 03.05 Calgary Flames - Anaheim Ducks Ö 2.5

Ducks är det bättre laget i grund och botten. Klasskillnaden existerar. Ramo lär bli ordentligt testad inatt i sin debut mot Ducks. Producerar man likt tradition så ska det inte vara något större problem att trycka Ö 2.5. Hoppas på målrikt. Eller nåt. Vi ser väl.

¤ Minnesota Wild - Vancouver Canucks U 5.0

Wild är ett tufft lag att möta. I synnerhet på hemmais. Egenartade om något. Lustigt det där. Vissa lag är bara kända för att köra motståndarna i tvåan på hemmaplan. Sharks är ett annat utmärkt exempel.

Målvaktsduellen här är även den värd att belysa. Både Kuemper & Lack har under tidigare inbördes uppvisat storform - vilket lägger grunden för underspelet. Trivs dock inte med 5.0 linan och, som tidigare sagts, så undviker vi den gärna. Vi provar. Understryker att vi provar. Och med provar åsyftar vi inget annat än en enstaka unit - i detta fall.

På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-27 klockan 13:34. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 22:32   #48
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens sötsaker. Många fällor att falla i såhär dags. Väljer att illustrera vad jag menar genom klippet nedan. Med andra ord. Den som inte håller sig utanför det långa gräset, faller i fällan och blir biten. Stay out of the long grass.

http://www.youtube.com/watch?v=Cr1MvzAr26E

Ogiltigt spel-ID: 2012431


Ogiltigt spel-ID: 2012398


Ogiltigt spel-ID: 2012391


Ogiltigt spel-ID: 2012425


Ogiltigt spel-ID: 2012411


Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-28 klockan 12:06. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 14:31   #49
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni är inte ensamma om att sucka efter natten. Jobbigt att vara så nära, men ändå inte nå hela vägen fram. I analysväg finns såklart inga brister, vi skyller givetvis på oturen. Det har gått lite knackigt på senare dagar, till trots att månaden började så fint. Får ta och ändra på det känner jag. De sista dagarna av mars månad ska inte präglas av röda siffror!

Ogiltigt spel-ID: 2013205


Ogiltigt spel-ID: 2013206


Ogiltigt spel-ID: 2013210


Ogiltigt spel-ID: 2013084


Ogiltigt spel-ID: 2013083


¤ 00.05 Columbus Blue Jackets - Pittsburgh Penguins ML & Ö 2.5

Än en gång väldigt intressanta odds. Sådär särskilt intressanta så man inte kan låta bli att röra vid dom. Trap? Definitivt. Exakt vad oddssättarna har för grunder här är dock lite knepigt att spekulera i.

Jackets är ett lag som ligger på gränsen. Ett gränslag. De behöver plocka vinster. Men som så många andra dogs så misslyckas majoriteten. Pingvinerna har, sett till historiken, lätt att producera här. Fleury har toppresterat under tidigare möten med .958 SV% & 1.50 GAA. En klar fördel är även om Jackets ställer Bobrovsky till att vakta buren. Han hade nämligen .769 SV% & 7.82 GAA.

Pingvinerna är B2B med trötta ben. Men det brukar lösa sig i vilket fall. Om inte så brukar det lösa sig genom att rita upp en enkel jämförelsebild.

Pros:
- Pittarna är bättre i grunden.
- Pittarna har snittat 3.4 mål/match (senaste 5).
- Fleury (C) har särskilt lätt mot Jackets.
- Jackets är inget bra lag.
- Jackets har präglats av ojämna insatser hela säsongen.

Cons:
- Pittarna B2B.
- Pittarna har lägre motivation.
- Pittarna har haft ett par svagare insatser mot slutet.
- Pittarna saknar ett par lirare.

Sergei Bobrovsky (NC) 27-19-4, 2.47, .919, 3 & Fleury (C) 34-17-4, 2.37, .915, 5

Slutsats: Spela på Pittarna.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

¤ 02.35 Edmonton Oilers - Anaheim Ducks

Inväntar linor.

¤ 00.05 Philadelphia Flyers - Toronto Maple Leafs Ö 2.5

Likt Wings under gårnatten så är Leafs ett lag med extrem press nu. De måste plocka hem vinsterna. Leafs tenderar att trycka Ö 2.5 inbördes.

¤ 00.35 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks Ö 5.5

Mycket statistiska poäng till underlag här.

Återkommer om jag hittar några andra trevligheter!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-30 klockan 12:05. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 12:55   #50
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Godmorgon! Vi fick till en hyfsat fin gårddag och förhoppningsvis avviker vi nu från de lite kyligare speldagarna vi mött på senare tid.

Ogiltigt spel-ID: 2015007


Ogiltigt spel-ID: 2015006


Ogiltigt spel-ID: 2014773



Gällande dagens möten har jag absolut ingen aning om hur jag ska lägga (bådar gott..). Det löser sig tänker jag. Det brukar ju göra det. Om inte annat så slås jag av snilleblixtar och slänger upp, likt Bruins igår, spelen 2 minuter före matchstart.

I väntan på dessa snilleblixtar (jag analyserar inte längre utan får korta, likt epileptiska infall av hur jag spela) så kan jag ju surra på om något helt orelaterat. Kanske varför Leafs är en såpass stor besvikelse. Eller varför jag envisas med att nyttja termen "analysera" trots att det jag gör knappast faller in under den bemärkelsen. Nu känner jag inte för att analysera mitt analyserande, ungefär lika lite som jag känner för att skriva om säsongens stora besvikelse. Resultatet? Vi inväntar mina epileptiska infall och ser vad vi då kommer fram till.

Uppdatering:

Ogiltigt spel-ID: 2016485


Blev inte så mycket till spel ikväll. Blickar mot morgondagens matcher istället.
Hoppas i alla fall på en målsnål tillställning. Halak tenderar att hålla igen bra mot Preds & så länge Caps styr så ska det inte vara något problem. Caps är i behov av poäng och bör således vara det lag med störst motivation.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-03-31 klockan 14:42. Anledning: Uppdaterade BB-kod
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 19:53   #51
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är inte helt färdiga med mina spel för kvällen. Har lite spridda tankar som måste samlas ihop. Lämnar ett par rader jag tycker är av betydelse i alla fall. Vi befinner oss i ett slutskede inför playoffs vilket sannerligen är lite speciellt. Eller så gör vi det mer speciellt än vad det egentligen är. Leafs är ett praktexempel på vad jag menar, även om de hör till de lite mer extrema. De behövde plocka så många vinster som möjligt. I analytiska sammanhang tänds en liten röd lampa och vi övertygas om att motivationen vinner.

Det är tämligen intressant att observera hur fråga om motivation vägs in tyngre när vi står inför slutspel. Motivation ska alltid vara av tillräcklig betydelse för att väga in - om än den är likvärdig lagen emellan. Särskilt intressant är det när det kommer till gränslag. Förra veckan gav jag Leafs förtroende nog att gå in semitungt på, ändå förlorade de. Det är inte förvånansvärt många gränsslag som skiner för tillfället, även om de så borde i analytiska sammanhang.

Vi får heller inte bortse från att i samma skede som gränslagen slåss om slutspelsplatserna, så passar ligans topplag på att justera och täppa igen alla luckor inför playoffs. Det är ytterst sällan lag slappnar av när de nått garanterade spots i playoffs. Snarare eftersträvas den toppform som kan lägga grunden för att vinna ligan. Och det är, om något, viktigt att beakta.

# You're not a playoff team until you clinch the playoff spot.

Men nog om det. Sitter och formar lite idéer om hur jag ska spela ikväll. Men lämnar det för stunden. Återkommer är vad jag gör. Om hur länge får ödet (än en gång) bestämma.

Ogiltigt spel-ID: 2017468


Ogiltigt spel-ID: 2017608


Ogiltigt spel-ID: 2017741



¤ 01.35 Ottawa Senators - Carolina Hurricanes

¤ 01.35 New Jersey Devils Ö 2.5 - Florida Panthers
Det här är nog det sämsta spelet på länge.

¤ 04.05 Los Angeles Kings - Minnesota Wild U 5.0
Kanske går in, eller inte. Värderar 30-70 till att den inte går in.

¤ 04.05 Anaheim Ducks - Winnipeg Jets

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-01 klockan 16:21. Anledning: Uppdaterade BB-koder
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 18:35   #52
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite ökenartat resultatmässigt på senare tid. Bara torrt och deprimerande. Men månaden är över vilket innebär en återställning och vi börjar om på nytt. Hamnade inte riktigt var jag hoppats på i slutet av månaden. Plus gick vi i alla fall. Ni som hängde med hela vägen ut slutade runt +20U, det är alltid något. Man ska inte klaga.

Inför natten har vi ytterligare en helkväll med massa trevligheter, men inte överdrivet mycket som tillfaller kategorin spelbart. Sabres och Penguins har ögonen fastnat lite extra på under dagen. Får se hur jag lägger.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 13:42   #53
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Lite ökenartat resultatmässigt på senare tid. Bara torrt och deprimerande. Men månaden är över vilket innebär en återställning och vi börjar om på nytt. Hamnade inte riktigt var jag hoppats på i slutet av månaden. Plus gick vi i alla fall. Ni som hängde med hela vägen ut slutade runt +20U, det är alltid något. Man ska inte klaga.

Inför natten har vi ytterligare en helkväll med massa trevligheter, men inte överdrivet mycket som tillfaller kategorin spelbart. Sabres och Penguins har ögonen fastnat lite extra på under dagen. Får se hur jag lägger.
Värdet brukar minska under slutet på säsongen/slutspelet eftersom matcherna blir tightare och fler går till OT. D.v.s. om man håller sig till FT-spel, vilket du åtminstone till viss del gör.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 17:18   #54
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Värdet brukar minska under slutet på säsongen/slutspelet eftersom matcherna blir tightare och fler går till OT. D.v.s. om man håller sig till FT-spel, vilket du åtminstone till viss del gör.
Fastän det hör till vanligheterna att NHL tenderar att utvecklas i en mållösare riktning såhär års, så väger vi ju naturligt in det på olika sätt. Det varierar ju såklart beroende på hur jag värderar spelen i fråga. Sen upplever jag (ingen aning om hur det är för andra) det smått absurt att behovet av att ha övertid/+straffar inkluderat plötsligt ökar för att fjolårets översiktliga trender säger att mötet blir tightare. Det framkommer oftast på ett eller annat sätt (nyckelspelare vilas etc) när man kikar på matchens övriga (mer betydande) aspekter. Men samtidigt, det är upp till var och en.

Utöver det så och vill jag även passa på att inflika att det omöjligen kan dras någon slutsats (även om du bara bidrog med ett konstaterande av vad du sett) om hur jag tenderar att spela, då det publika sheetet kopplat till tråden täcker mindre än 9% av mina spel den här säsongen.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-03 klockan 17:22. Anledning: Fixade till citering
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 17:42   #55
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Fastän det hör till vanligheterna att NHL tenderar att utvecklas i en mållösare riktning såhär års, så väger vi ju naturligt in det på olika sätt. Det varierar ju såklart beroende på hur jag värderar spelen i fråga. Sen upplever jag (ingen aning om hur det är för andra) det smått absurt att behovet av att ha övertid/+straffar inkluderat plötsligt ökar för att fjolårets översiktliga trender säger att mötet blir tightare. Det framkommer oftast på ett eller annat sätt (nyckelspelare vilas etc) när man kikar på matchens övriga (mer betydande) aspekter. Men samtidigt, det är upp till var och en.

Utöver det så och vill jag även passa på att inflika att det omöjligen kan dras någon slutsats (även om du bara bidrog med ett konstaterande av vad du sett) om hur jag tenderar att spela, då det publika sheetet kopplat till tråden täcker mindre än 9% av mina spel den här säsongen.
Poängen blir viktigare, lagen spelar mer ansvarsfullt defensivt och alla (åtminstone som är med i slutspelsracet) har samma stora motivation.

Min poäng var att bolagen inte alltid tar hänsyn till detta i tillräckligt stor utsträckning, kryssoddsen kan ligga på samma nivå som tidig säsong trots att det finns ifrån tränarhåll krav på en större defensiv inriktning vilket ofta leder till färre mål och mer OT - och det är ju detta vi tjänar pengar på, när bolagen är någon eller några procent fel ute i sin värdering.

Man kommer lättare undan med att stå nära blå i PK och försöka rusha shorthanded i början av säsongen om det går i baklås än om man gör detta nu.

(Angående ditt shet så hade jag knappt slängt ett getöga i det, såg bara att du skrev att du haft det knackigt och gav en möjlig förklaring till det. Är säkert bara varians i ditt fall dock.)

Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 00:19   #56
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Väldigt svårt att hitta bra värden inatt. Favoriserar många favoriter men oddsen är inte särskilt attraktiva. Avs går till kamp mot Ducks som förlorade mot Flames med 7-2 senast. Resultatet återbringar ett tämligen vackert minne från fjolåret. Avs sprang som ni säkert minns, riktigt dåligt det året. Natten det gällde ställdes man mot Penguins/Hawks (minnet sviktar en aning) och public (public är fel term, seriösa rekare hörde även dit) kom att få en riktig överraskning när de gick in extremt tungt på favoriten. För stunden fanns det nämligen ingenting som talade för att Avs skulle ha möjlighet att plocka den matchen.

Det var dock en kille, som tidigare rekat NHL men som nu lagt av, som gick in riktigt tungt på Avs och i sin rek framkom det att han var helt övertygad om att de skulle vinna. Och mycket riktigt, 7-2 vill jag minnas att det stod när slutklockan ringde. Jäklar vilken respekt jag gav honom efter det (välförtjänt helt klart). Vad som hände med honom har jag ingen aning om. Han rekar i vilket fall inte NHL längre. Men nog om det.
Av nyfikenhet, vad hette han/vart rekade han? Undrar om det är någon jag känner igen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 00:38   #57
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Poängen blir viktigare, lagen spelar mer ansvarsfullt defensivt och alla (åtminstone som är med i slutspelsracet) har samma stora motivation.

Min poäng var att bolagen inte alltid tar hänsyn till detta i tillräckligt stor utsträckning, kryssoddsen kan ligga på samma nivå som tidig säsong trots att det finns ifrån tränarhåll krav på en större defensiv inriktning vilket ofta leder till färre mål och mer OT - och det är ju detta vi tjänar pengar på, när bolagen är någon eller några procent fel ute i sin värdering.

Man kommer lättare undan med att stå nära blå i PK och försöka rusha shorthanded i början av säsongen om det går i baklås än om man gör detta nu.

(Angående ditt shet så hade jag knappt slängt ett getöga i det, såg bara att du skrev att du haft det knackigt och gav en möjlig förklaring till det. Är säkert bara varians i ditt fall dock.)

Hm, kan inte uttala mig gällande kryssoddsen. Gällande underspel så vet jag av ren erfarenhet att oddssättarna brukar ha rätt bra koll under de kommande "mellandagarna" (när omställningen sätts i full kraft, spelare vilas etc). Då tenderar underspelen att generera låga odds.

Intressant att du lyfte fram det i alla fall!

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Av nyfikenhet, vad hette han/vart rekade han? Undrar om det är någon jag känner igen.
Kan ha varit föregångaren till http://www.betnhl.ca/. Har nämligen för mig att ansvaret överlämnats till nuvarande representanter, men är långt ifrån uppdaterad.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-04 klockan 00:39.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 15:58   #58
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bonsoir!

Oerhört låg motivation atm. Rullen har fått ta ett par smällar nu på senare tid. Förödande tider det här. Möjligt finns någon koppling till det där förlustavtalet jag tecknade med samtliga spelbolag. Fan, spelar inte så stor roll. Vi skyller som alltid på variansen. Egentligen finns nog behovet av att trappa ned ett par dagar, tills mellandagsstormen blåst förbi. Före OS gick det lika knackigt som nu och under den efterföljande perioden utvecklades kurvan i en riktning - uppåt, och det uppehållet var välbehövligt om något. Jag vet inte. Det frustrerande är väl att jag i allmänhet är nöjd med mina slutsatser, vad jag nu kommit fram till för spelen i fråga. Ändå brister det någonstans på vägen.

Gällande kvällen så tar jag det nog relativt lugnt. Hittar jag inget av extra sötma så skippar jag nog helt och hållet. Wings är väl den potentiella kandidaten för kvällen. Droppar (mycket kortfattat, sådär kortfattat att ni inte förstår jag vad menar) om vilka punkter som har störst betydelse. Sen får den som lever se om det - även ikväll - faktiskt skänks några kronor till spelbolagens välgörenhetsfond.

¤ 01.35 Detroit Red Wings - Buffalo Sabres

+ Howard (C).
+ Motivationen på topp. I skyarna. Där den alltid ska vara såhär dags.
+ Prestationerna senaste tiden.
+ Sabres flertalet skador. Bland annat på både 1:a & 2:a målvakterna.

- Skadebilden ser inte ljus ut.

På återseende!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 23:19   #59
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bonsoir!

Inledningsvis smäller vi på med dagens tratt, varav de enda reella kandidaterna var Tortorella, Gillis & Carlyle. Tortorella tog såklart hem det. Själva priset är väl att vi tippar på att du kickas Tortorella. Var hittar jag sånt utbud förresten? Undergroundnissar som extraknäcker som hunduppfödare vågar jag mig inte till. Men om vi ändå ska inkludera allt mellan himmel och jord (utan att inblanda moraliska aspekter), så varför inte vilka coacher som blir av med sina jobb?

Nåväl, är det någonting vi ogillar är det när saker och ting inte går som det ska. Nyskapelse och nyansering är två nyckelord i sammanhanget. Realister är vi. Vad vi bryr oss om är här och nu. Det är nu vi vill se våra stjärnor prestera. Det är nu målvakterna ska hålla igen tills underspelet sitter. Tappar du greppet för många gånger svartlistas du. Du är ute. Du är inte längre aktuell med andra ord. Vi fäller ingen tår den dag du är ute ur spelet Tortorella. Tills dess får vi nöja oss med att Gillis (GMP) har fått kicken. Lika få tårar fäller vi för honom. Men vafan. Schneider & Luongo fanns till hands för ett år sedan, och hur ser det ut idag med målvakter? Dumhet hjälper inte. Och ja, du har all rätt i världen att bli ängslig när ditt lag inte längre producerar mer än halvdana insatser.

Nog om det. Har inte så mycket mer att berätta. La en hel drös med spel för natten, trots coldstreaken. Juste, två separata sheets resulterade i överflöd för min magra hjärna. Lyckades aldrig separera insatserna så fick voida ~ 50% av spelen. Nu tar det ju inte särskilt mycket längre tid att lägga in en sekundär gång, men vafan - tid är pengar. Tog bort det helt enkelt. Det var väl vad jag ville komma fram till. Den stackare som mot förmodan eftersöker mitt sheet finner det inom sin tid. Det ordnar sig ska ni se.

På återseende!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-09 klockan 11:48.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 13:59   #60
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fin gårdag! Inga större spel droppades men 4-1 är alltid någonting. Två dagar plus med andra ord. Den kyligare streaken verkar släppa vilket innebär att vi med största sannolikhet skippar breaken och kör på tills slutspelet inleds. Har tryckt lite extra på att hålla ned insatserna, vilket vi kommer fortsätta med.

2014-04-10 03:35NHLAnaheim Ducks vs San Jose Sharks Ö 2.5 FT+OT 2 1.885

2014-04-10 03:05NHLCalgary Flames vs Los Angeles Kings ÖVER Ö 5.0 FT+OT 1 1.962

2014-04-10 03:05NHLCalgary Flames vs Los Angeles Kings +1 FT+OT 2 1.752

2014-04-10 00:35NHLChicago Blackhawks vs Montreal Canadiens UNDER U 5.5 FT 2 1.800

2014-04-10 01:05NHLPittsburgh Penguins vs Detroit Red Wings 2 ML 1 2.580


Får passa på, om än lite sent, att gratulera Gibson som i sina två debuter för Ducks släppt in 2 mål på 56 skott. Imponerande. Det är alltid trevligt med nya unga ansikten som är redo att tillföra en hel del. Killen hyllades likaså under JVM.

Gällande Calgary så var det Ramo's förtjänst som - sett till totalen, stoppade hela 41/44 skott inatt. Riktig uppsving för Flames på senare tid, även om de missar slutspel. Dessutom har man fått bra fart på offensiven.

Sharks är en annan fråga. Niemi har lite väl blandade insatser. Smått oroväckande. Förhoppningsvis lossnar det. Stalock är ingen omöjlighet under playoffs ifall trenden fortsätter. Det skulle inte innebära jordens undergång, Stalock är duktig av vad jag sett.

Sen kan jag ju även passa på att informera om att jag idag känner mig extra snäll. Ni som känner mig (dvs ingen) vet vad det innebär. Jag skriver kort om varenda möte (hör och häpna) och förser er med lite gratisinfo. Ni vet ju vad man brukar säga, har man inga läsare - så säljer man sig.

¤ 01.05 New York Rangers - Buffalo Sabres
¤ 01.05 Carolina Hurricanes - Washington Capitals
¤ 01.35 Ottawa Senators - New Jersey Devils
¤ 01.35 Montreal Canadiens - New York Islanders
¤ 01.35 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers
¤ 01.35 Florida Panthers - Toronto Maple Leafs
¤ 02.05 Winnipeg Jets - Boston Bruins
¤ 02.05 Nashville Predators - Phoenix Coyotes
¤ 02.05 Minnesota Wild - St. Louis Blues
¤ 03.35 Los Angeles Kings - Edmonton Oilers
¤ 04.05 Vancouver Canucks - Colorado Avalanche

Uppdaterar ungefär vid 01.04. Sådär lagom så att alla hinner läsa i god tid.

På återseende!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+1)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-10 klockan 14:01.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td