Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-30, 23:20   #3
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Gillar inte konceptet med V86. Svårt att jämföra de två banorna som är värdar för tävlingarna. Gillar bara när Solvalla/Jägersro kör eftersom jag ofta hittar fina spikar längre ner i landet där jag känner till fler hästar. Har då råd att gardera upp ordentligt på Solvalla.

Men jag tror jag avstår denna V86 och fokuserar på V75 på Jägersro istället, där jag har några fina vinnare redan.

Tog dock en snabbtitt och Clear Sign, Wiss Shadow och Horton bör ju kunna vinna på onsdag. Clear Sign och Horton vart kanonfina i senaste starterna och Wiss Shadow är bättre än många tror. Narold Vox lär bli dunderfavorit men den var kass sist, gardera den!
Ang Narold Vox. Såg inte senaste loppet men uttalar mig iaf. Om nu Narold var kass sist så känns det inte som den blir dunderfavorit!?.. sist gick han med skor och Horton som var 'grym' lättades till barfota. Jag gissar på att Horton gick i ledningen? Som startade 20 m före.
Nu har Narold ett bra startspår o har haft tuffa utgångslägen i tuffa v75 lopp några gånger innan senast, kanske lättas i balansen. Motbuden har sämre spår!?(7,8,9 som jag ser det nu) Eftersom du säger att narold var kass sist så kanske många spikar emot lr iaf garderar. Min känsla är att Narold kommer bli en spelvärd spik så att säga.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat