Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-30, 16:47   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

V86 2/4 Onsdag!


Ingen som har startat tråd? Det är på v86 pengarna finns på!

Corleone Shark borde väl gå att fälla.
Avd 2 tror jag mer på Sandra Volo än Absolute Newport.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 20:39   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar inte konceptet med V86. Svårt att jämföra de två banorna som är värdar för tävlingarna. Gillar bara när Solvalla/Jägersro kör eftersom jag ofta hittar fina spikar längre ner i landet där jag känner till fler hästar. Har då råd att gardera upp ordentligt på Solvalla.

Men jag tror jag avstår denna V86 och fokuserar på V75 på Jägersro istället, där jag har några fina vinnare redan.

Tog dock en snabbtitt och Clear Sign, Wiss Shadow och Horton bör ju kunna vinna på onsdag. Clear Sign och Horton vart kanonfina i senaste starterna och Wiss Shadow är bättre än många tror. Narold Vox lär bli dunderfavorit men den var kass sist, gardera den!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 22:20   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Gillar inte konceptet med V86. Svårt att jämföra de två banorna som är värdar för tävlingarna. Gillar bara när Solvalla/Jägersro kör eftersom jag ofta hittar fina spikar längre ner i landet där jag känner till fler hästar. Har då råd att gardera upp ordentligt på Solvalla.

Men jag tror jag avstår denna V86 och fokuserar på V75 på Jägersro istället, där jag har några fina vinnare redan.

Tog dock en snabbtitt och Clear Sign, Wiss Shadow och Horton bör ju kunna vinna på onsdag. Clear Sign och Horton vart kanonfina i senaste starterna och Wiss Shadow är bättre än många tror. Narold Vox lär bli dunderfavorit men den var kass sist, gardera den!
Ang Narold Vox. Såg inte senaste loppet men uttalar mig iaf. Om nu Narold var kass sist så känns det inte som den blir dunderfavorit!?.. sist gick han med skor och Horton som var 'grym' lättades till barfota. Jag gissar på att Horton gick i ledningen? Som startade 20 m före.
Nu har Narold ett bra startspår o har haft tuffa utgångslägen i tuffa v75 lopp några gånger innan senast, kanske lättas i balansen. Motbuden har sämre spår!?(7,8,9 som jag ser det nu) Eftersom du säger att narold var kass sist så kanske många spikar emot lr iaf garderar. Min känsla är att Narold kommer bli en spelvärd spik så att säga.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 12:36   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Vi får väl se hur streckad Cutting Edge blir tillslut men med tanke på senaste loppen så känns den mycket intressant i det här motståndet. New Approach såklart mycket fin häst men årsdebut efter ett halvårs vila är ju inte till fördel.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 12:45   #5
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vi får väl se hur streckad Cutting Edge blir tillslut men med tanke på senaste loppen så känns den mycket intressant i det här motståndet. New Approach såklart mycket fin häst men årsdebut efter ett halvårs vila är ju inte till fördel.
Matrix Revolution har hyffsad form också, och bra spår.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 16:11   #6
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Ang Narold Vox. Såg inte senaste loppet men uttalar mig iaf. Om nu Narold var kass sist så känns det inte som den blir dunderfavorit!?.. sist gick han med skor och Horton som var 'grym' lättades till barfota. Jag gissar på att Horton gick i ledningen? Som startade 20 m före.
Nu har Narold ett bra startspår o har haft tuffa utgångslägen i tuffa v75 lopp några gånger innan senast, kanske lättas i balansen. Motbuden har sämre spår!?(7,8,9 som jag ser det nu) Eftersom du säger att narold var kass sist så kanske många spikar emot lr iaf garderar. Min känsla är att Narold kommer bli en spelvärd spik så att säga.
Eftersom att Narold faktiskt varit ute i v75 ett par gånger tidigare så tror jag att många kommer spela honom p.g.a. det. Och det är inte alltid positivt att tävla i tuffa lopp på V75, ofta kan det vara slitsamt för hästarna. Narold Vox ramlade i mål senast bakom en spänstig Horton och hästen såg faktiskt inte bra ut. Att det beror på att han gick med skor är skitsnack eftersom hästen tidigare presterat bäst med skor.

Dessutom är Narold Vox ingen startraket och därför finns risken att den blir fast i, låt oss säga, 3:e invändigt.

Jag kommer inte spika iallafall, ingen säker spik även om den säkert har bäst kapacitet i loppet.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 16:28   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Kan någon tala om varför Ariel är så ofantligt mycket mer streckad än Monster Drive? Visst, tidigt på veckan men ändå..?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 16:31   #8
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår inte heller Ariels streck. Kan vara någon som verkligen tror på den och gått in med ett stort V86 system med den spik tidigt i veckan.

Tror Clear Sign vinner det loppet för övrigt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 16:44   #9
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan någon tala om varför Ariel är så ofantligt mycket mer streckad än Monster Drive? Visst, tidigt på veckan men ändå..?
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Förstår inte heller Ariels streck. Kan vara någon som verkligen tror på den och gått in med ett stort V86 system med den spik tidigt i veckan.

Tror Clear Sign vinner det loppet för övrigt.
Hästen är först på turordningen och förmodligen har den rn massa Harry pengar på sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 00:51   #10
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Garderar man i avd 7 så kan Fredrik Laday vara något, galloperade på upploppet sist, troligtvis hade den vunnit.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-01 klockan 00:54.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 05:52   #11
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Hur bra är nurmos stallform egentlig? Känslan är att den är sviktande...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 10:27   #12
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Absolut Newport är det en spik trots spåret ??
Ritmo di Poggio kusk i mot
M.T.Fortune Winner har ett par lopp i kroppen
Artemis är kvällen bästa spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 11:31   #13
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

V65 efter V86
Avd3 Evasion Boko Spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 00:10   #14
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

Tänkte använda reducerade kuponger för första gången idag, jag hoppas verkligen jag rankar rätt nu. :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5)
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 07:30   #15
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Tänkte använda reducerade kuponger för första gången idag, jag hoppas verkligen jag rankar rätt nu. :-)
Tycker det höjer spelet och speltaktiken flera nivåer. Det är roligt!
Lycka till!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td