Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-03, 13:42   #476
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
För övrigt uppfattar jag också dessa inlägg som gnölande, även om de kanske inte är menade så. Ingen här och jag menar verkligen ingen är intresserad av om de kan rygga spelen till bra pris eller ej. Det finns kanske inget syfte i att klaga, men vad är då syftet med att skriva det? Har man ingen mening bakom ett inlägg så bör man kanske hellre strunta i att skriva det. Det fyller i princip samma funktion som harmlöst kallprat, dvs ingen alls.
Suck, tycker det är synd att det är såhär. Folk på den här sidan är verkligen extremt lättstötta och öppnar man ens käften så blir man påhoppad av dryga kaskader med svar. Jag kan inte ens förstå hur det jag skrev uppfattas som otrevligt, var bara "Åhh fan jag kan inte spela dina spel". Fanns INGEN bakomliggande mening i det, att han på något sätt spelade fel eller att det var hans fel.

Kontentan är att det råder en blandning av en elitistisk/lättstött stämning här vilket är synd då jag kan tänka mig att det till viss del skrämmer bort folk. En jämförelse skulle kunna vara det historieforumet Skalman, där man typ blir utmanad på duell till döden med värja om man skriver något som på något sätt skulle kunna uppfattas som det minsta stötande.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-04-03 klockan 13:49.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat