När jag skrev förra inlägget ville jag verkligen inte svara dig igen eftersom jag tycker synd om dig, men ja.. Något i det du skrev fick mig att ändra åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Därför skrev jag "är rätt säker", eftersom även det är min subjektiva uppfattning och inte en sanning skrivet i sten - en uppfattning jag dock tror starkt på.
|
Jaha, du tror starkt på det, då förändras ju saker helt plötsligt. Nu tror jag riktigt, riktigt starkt på att du har fel. Betyder det att det är lite mer objektivt?
Citat:
|
Du beter dig sämre mot folk som du uppfattar som sämre, och i dina ögon är jag en dålig människa eftersom jag inte kunde bet to win-formulan ex. Sedan att du tror att ex. inkomster ifrån affiliateverksamhet kommer hux flux av sig självt och att det är inte "hederligt" ger en bild av en väldigt inskränkt och dum syn. Bär du runt på stockar på axlarna medans du sliter och rekar dina basebollspel eller?
|
Du läste inte mitt förra inlägg va? En idiot kommer bemötas som en idiot bör, en koltrast som en koltrast bör. Men det är skönt att veta att du behandlar alla människor likadant, oavsett vad du tycker om dom. Kallar du även lilla mamma för Hitler?
Och nej, du är inte en sämre människa för att du inte kan bet-to-win-"formulan". Men det verkar som att du är lat eller dum nog att inte kunna leta upp det på egen hand. Har du kommit hela vägen till Sharps bör du ha stött på Google någonstans på vägen. Det som däremot
KAN nominera dig till titeln 'en sämre människa' i mina ögon är faktumet att du är 22 (23 nu?) år gammal, har aldrig jobbat en dag i ditt liv och sitter på Sharps mitt på dagarna. Varför letar du inte jobb istället? Går du på bidrag så är det en skymf mot samhället, och låter du dina föräldrar betala notan är det en skymf mot dom. Nä just det, det är säkert bonushoreriet och affiliatepengarna som du levt på de senaste 3-4 åren.
Du säger att det är ditt fel att du inte har ett jobb men att "
hade inte vi haft den här invandringen med extrema mängder outbildad arbetskraft så hade säkerligen jag och många andra socialt utslagna unga haft ett arbete". Det är aldrig ditt fel helt och hållet, det var ju ingen som erbjöd dig jobb och vinnande spel gratis på ett silverfat! Du beter dig som en barnunge som inte får godis och lägger sig ner i affären och skriker. Respekt är något som du inte kan begära eller tvinga dig till, det är något som du förtjänar. Väx upp och jag slår vad om att folk kommer möta dig med mer av den varan.