Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-03, 14:36   #481
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Att du säger att en "opartisk part" hade varit på din sida är i sig subjektivt.
Därför skrev jag "är rätt säker", eftersom även det är min subjektiva uppfattning och inte en sanning skrivet i sten - en uppfattning jag dock tror starkt på.

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Jag beter mig inte sämre mot någon, jag beter mig på det sätt personen ifråga förtjänar. Jag ignorerar sinnessvaga alkisar som skriker konstigheter efter mig när jag går på stan. Betyder det att jag beter mig sämre mot dessa individer än mot "normalt" folk? Nej, det gör det inte. Det betyder att jag bemöter folk i förhållande till mina intryck.
Du beter dig sämre mot folk som du uppfattar som sämre, och i dina ögon är jag en dålig människa eftersom jag inte kunde bet to win-formulan ex. Sedan att du tror att ex. inkomster ifrån affiliateverksamhet kommer hux flux av sig självt och att det är inte "hederligt" ger en bild av en väldigt inskränkt och dum syn. Bär du runt på stockar på axlarna medans du sliter och rekar dina basebollspel eller?


Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-04-03 klockan 14:37.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 14:53   #482
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Därför skrev jag "är rätt säker", eftersom även det är min subjektiva uppfattning och inte en sanning skrivet i sten - en uppfattning jag dock tror starkt på.



Du beter dig sämre mot folk som du uppfattar som sämre, och i dina ögon är jag en dålig människa eftersom jag inte kunde bet to win-formulan ex. Sedan att du tror att ex. inkomster ifrån affiliateverksamhet kommer hux flux av sig självt och att det är inte "hederligt" ger en bild av en väldigt inskränkt och dum syn. Bär du runt på stockar på axlarna medans du sliter och rekar dina basebollspel eller?



Att du orkar, plocka för fan av dig offerkoftan nu, du är ju så pinsam så man häpnar

Om vi istället återvänder till det väsentliga är jag mer intresserad med vad som hände med Sri Lanka, var nere i 1.50 på liven ett tag, men nu har det svängt om rejällt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+10), martinsson (+10), WizardofAhhs (+5), kusagwa (+5)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 15:46   #483
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6023
Standard

Det är väl inte speciellt ovanligt att oddsen svänger ganska mycket i cricket live?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 16:01   #484
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

GC:

Att maddmax kanske inte alltid bemöter dig på samma sätt som din fröken i lågstadiet gjorde är knappast en anledning till att börja kriga i tråden och posta gifbilder på farbror Hitler, speciellt inte när ditt första inlägg i tråden var hyfsat meningslöst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 16:19   #485
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Spoiler:



Att du orkar, plocka för fan av dig offerkoftan nu, du är ju så pinsam så man häpnar

Om vi istället återvänder till det väsentliga är jag mer intresserad med vad som hände med Sri Lanka, var nere i 1.50 på liven ett tag, men nu har det svängt om rejällt?
Du är pinsam som stämmer in i människosynen där man är dryg mot alla som inte är "1337". Jävla fjant.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 16:28   #486
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Bara det att man drar in Hitler i en diskussion...

Den som först nämner Hitler i en diskussion förlorar på teknisk KO. Sedan gammalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5), BroderH (+10)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 18:54   #487
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När jag skrev förra inlägget ville jag verkligen inte svara dig igen eftersom jag tycker synd om dig, men ja.. Något i det du skrev fick mig att ändra åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Därför skrev jag "är rätt säker", eftersom även det är min subjektiva uppfattning och inte en sanning skrivet i sten - en uppfattning jag dock tror starkt på.
Jaha, du tror starkt på det, då förändras ju saker helt plötsligt. Nu tror jag riktigt, riktigt starkt på att du har fel. Betyder det att det är lite mer objektivt?
Citat:
Du beter dig sämre mot folk som du uppfattar som sämre, och i dina ögon är jag en dålig människa eftersom jag inte kunde bet to win-formulan ex. Sedan att du tror att ex. inkomster ifrån affiliateverksamhet kommer hux flux av sig självt och att det är inte "hederligt" ger en bild av en väldigt inskränkt och dum syn. Bär du runt på stockar på axlarna medans du sliter och rekar dina basebollspel eller?
Du läste inte mitt förra inlägg va? En idiot kommer bemötas som en idiot bör, en koltrast som en koltrast bör. Men det är skönt att veta att du behandlar alla människor likadant, oavsett vad du tycker om dom. Kallar du även lilla mamma för Hitler?

Och nej, du är inte en sämre människa för att du inte kan bet-to-win-"formulan". Men det verkar som att du är lat eller dum nog att inte kunna leta upp det på egen hand. Har du kommit hela vägen till Sharps bör du ha stött på Google någonstans på vägen. Det som däremot KAN nominera dig till titeln 'en sämre människa' i mina ögon är faktumet att du är 22 (23 nu?) år gammal, har aldrig jobbat en dag i ditt liv och sitter på Sharps mitt på dagarna. Varför letar du inte jobb istället? Går du på bidrag så är det en skymf mot samhället, och låter du dina föräldrar betala notan är det en skymf mot dom. Nä just det, det är säkert bonushoreriet och affiliatepengarna som du levt på de senaste 3-4 åren.

Du säger att det är ditt fel att du inte har ett jobb men att "hade inte vi haft den här invandringen med extrema mängder outbildad arbetskraft så hade säkerligen jag och många andra socialt utslagna unga haft ett arbete". Det är aldrig ditt fel helt och hållet, det var ju ingen som erbjöd dig jobb och vinnande spel gratis på ett silverfat! Du beter dig som en barnunge som inte får godis och lägger sig ner i affären och skriker. Respekt är något som du inte kan begära eller tvinga dig till, det är något som du förtjänar. Väx upp och jag slår vad om att folk kommer möta dig med mer av den varan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hillgarden (+15), Semicolon (+10), Oddsarn (+10), BroderH (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 19:04   #488
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förövrigt en sur avslutning på VM för Västindien (och långtidsspelet). WI hade lång uppförsbacke visserligen men spelet avbröts p.g.a. hagelstorm och då avgörs matchen genom D/L (en statistisk model) och Sammy och grabbarna fick inte ens chansen att jaga. Senast man spelade gjorde man 82 runs de sista fem oversen, nu hade man sex overs kvar för att plocka 81 runs..

Hursomhaver, golfen är igång och första spelet på Els gick in med god marginal (fyra slag). De andra två spelen börjar nu.

Inget intresserar i NBA idag tror jag, kanske kommer upp ett 1st5 i MLBn senare. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jockel (+1), smak (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 16:44   #489
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev vinst i både nattens MLB och morgonens japanska baseboll. Enda förlusten var Seibu Lions som inte alls orkade med, de såg mycket bleka ut.

Tre spel i MLB ligger redan ute, har inga fler planerade. Dock finns det ett par leans i NBA så det kanske kommer något där. Fem av morgondagens matcher i Japan böjar 07.00 och jag kommer nog avvakta upp taken där, men spel kommer finnas i sheetet innan matchstart iallafall.

Nu ska Leonard jobbas in mot Points, lycka till med era spel ikväll och inatt!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 10:03   #490
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en godkänd natt med 2-1 i MLB och 2-1 i NBA. Onödigt mycket spänning i underspelet där Boston släppte fyra runs i top 9 och tyvärr föll Toronto med en usel poäng. Men men.. Leonard lyckades klå Points med tre slag och Shell Houston Open har börjat med 3-1, vilket bådar gott inför Masters nästa vecka. Tre spel inför tredje rundan ligger uppe i sheetet.

Japan gick 1-1 imorse efter dålig aktivitet av främst Marines. Vi har ett överspel kvar som börjar strax där jag tror Giants offensiv kan skrapa ihop lejonparten av de åtta runs som behövs. Ganska bra med matcher i MLB ikväll och inatt så spel kommer under dagen. Sex matcher i NBA, får gå igenom dessa när tillfälle ges.

Lycka till idag!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 20:59   #491
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Minus i MLB efter 1-2-1 och 0-2 i morse i Japan så det har varit en dålig söndag från basebollperspektiv. Dock blev det underdogvinst i cricketfinalen och två vinster i golfen (7-2 totalt i SHO!), och sen var det bra tempo i den tidiga NBA-matchen så den totala kassan ligger på plus för dagen. Ett spel kvar i natt, jag hoppas att matchen i Sacramento ska se ut ungefär som senaste mötet.

Ingen baseboll i Japan imorgon, men hoppas vi kan plocka in lite fler vinster fram till torsdag. Efter det blir det fokus på golf och andra småmarknader i dagboken. Mot Master's 2014!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+5), smak (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 21:57   #492
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 40
Sharp$: 741
Standard

vilka marknader kommer du täcka förutom golfen?
zabroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:32   #493
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabroder Visa inlägg
vilka marknader kommer du täcka förutom golfen?
Det blir nog främst golf och cricket. I cricketen drar Indian Premier League igång nu den 16:e april och det kommer spelas totalt 60 matcher. Sen har vi en del internationella serier under vår och sommar (ska själv till London och se Sri Lanka-England spela i maj). Det är möjligt att jag kommer lägga ut spel i den japanska basebollen men har inte riktigt klart ännu hur det kommer fungera.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-06, 22:36   #494
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 40
Sharp$: 741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Det blir nog främst golf och cricket. I cricketen drar Indian Premier League igång nu den 16:e april och det kommer spelas totalt 60 matcher. Sen har vi en del internationella serier under vår och sommar (ska själv till London och se Sri Lanka-England spela i maj). Det är möjligt att jag kommer lägga ut spel i den japanska basebollen men har inte riktigt klart ännu hur det kommer fungera.
Ok, kul, ju mer desto bättre
zabroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 09:03   #495
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Då håller iallafall jag tummarna för att du får det att fungera ang de japanska baseballspelen. 1 timme kvar
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td