Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-04, 01:19   #56
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Väldigt svårt att hitta bra värden inatt. Favoriserar många favoriter men oddsen är inte särskilt attraktiva. Avs går till kamp mot Ducks som förlorade mot Flames med 7-2 senast. Resultatet återbringar ett tämligen vackert minne från fjolåret. Avs sprang som ni säkert minns, riktigt dåligt det året. Natten det gällde ställdes man mot Penguins/Hawks (minnet sviktar en aning) och public (public är fel term, seriösa rekare hörde även dit) kom att få en riktig överraskning när de gick in extremt tungt på favoriten. För stunden fanns det nämligen ingenting som talade för att Avs skulle ha möjlighet att plocka den matchen.

Det var dock en kille, som tidigare rekat NHL men som nu lagt av, som gick in riktigt tungt på Avs och i sin rek framkom det att han var helt övertygad om att de skulle vinna. Och mycket riktigt, 7-2 vill jag minnas att det stod när slutklockan ringde. Jäklar vilken respekt jag gav honom efter det (välförtjänt helt klart). Vad som hände med honom har jag ingen aning om. Han rekar i vilket fall inte NHL längre. Men nog om det.
Av nyfikenhet, vad hette han/vart rekade han? Undrar om det är någon jag känner igen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat