Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-04, 01:38   #57
WizardofAhhs

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2030

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Poängen blir viktigare, lagen spelar mer ansvarsfullt defensivt och alla (åtminstone som är med i slutspelsracet) har samma stora motivation.

Min poäng var att bolagen inte alltid tar hänsyn till detta i tillräckligt stor utsträckning, kryssoddsen kan ligga på samma nivå som tidig säsong trots att det finns ifrån tränarhåll krav på en större defensiv inriktning vilket ofta leder till färre mål och mer OT - och det är ju detta vi tjänar pengar på, när bolagen är någon eller några procent fel ute i sin värdering.

Man kommer lättare undan med att stå nära blå i PK och försöka rusha shorthanded i början av säsongen om det går i baklås än om man gör detta nu.

(Angående ditt shet så hade jag knappt slängt ett getöga i det, såg bara att du skrev att du haft det knackigt och gav en möjlig förklaring till det. Är säkert bara varians i ditt fall dock.)

Hm, kan inte uttala mig gällande kryssoddsen. Gällande underspel så vet jag av ren erfarenhet att oddssättarna brukar ha rätt bra koll under de kommande "mellandagarna" (när omställningen sätts i full kraft, spelare vilas etc). Då tenderar underspelen att generera låga odds.

Intressant att du lyfte fram det i alla fall!

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Av nyfikenhet, vad hette han/vart rekade han? Undrar om det är någon jag känner igen.
Kan ha varit föregångaren till http://www.betnhl.ca/. Har nämligen för mig att ansvaret överlämnats till nuvarande representanter, men är långt ifrån uppdaterad.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-04-04 klockan 01:39.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat