Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-10, 10:37   #19
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Mina drag i 1:a dagens 3-bollar:

S. Stallings @ 2,15 (Staedler, Kaymer) Han borde i mina ögon ha över 50% att ta hem den där bollen. Kaymers spel passar illa på Augusta (2 av 6 cuts) och han har inte gått en rond under 70 där. Staedler är en föredetting och skall inte ha med saken att göra!

Mike Weir @ 5,45 (Every, Castro) är lite av ett långskott kanske då Weir har sina bästa år bakom sig. Men han har vunnit på Augusta och är liksom Mickelson och Bubba "lefty" som är en klar fördel på denna bana. 22-23% borde han iaf ha här!

C.Schwartzel @ 2,55 (Furyk, Olesen) Schwartzel är en av mina favoriter till titeln i år. Största hotet i 3-bollen är givetvis veteranen Jim Furyk, mannen med kortare drives än Annika Sörenstam Furyk är mästerlig med järn och putter, träffar alltid greener och fairways. men han är beroende av att det blir torrt och stenhårt för att hans spel skall vara konkurrenskraftigt på Augusta. Schwartzel ser riktigt bra ut för dagen och torde ha nära 45% att ta hem 3-bollen.

Hunter Mahan @ 2,50 (Luiten, Leishman) Mahan är normalt ingen goto-guy över 18 hål men jag tycker oddset är för högt ändå! Luiten är debutant medan Leishman kom 4 förra året efter att ha öppnat med 66 första rundan. Han spelade bra fram till i Januari i år men har sedan dess haft svårt med bollträff och har rätt medioker GIR och fairway-hits, det är kostsamt på Augusta så jag anser nog att Mahan har 43-44% här.
maddmax (+5), Q90 (+8), Shell Peppe (+1), the_mirage (+5), perestroika (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat