Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-08, 19:13   #16
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är bollarna för första och andra rundan lottade:

http://www.masters.com/en_US/players...ngs/index.html
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 19:52   #17
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Någon som har tankar kring Patrick Reed? Ganska högt odds på honom.
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 23:02   #18
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ching Visa inlägg
Någon som har tankar kring Patrick Reed? Ganska högt odds på honom.
Han tycker själv att han är bland dom fem bästa spelarna i världen dock delar jag inte den uppfattningen ! Presterar han även på majors får jag börja ändra uppfattning! PS han har väl inte ens en riktig caddie, det tror jag är viktigt på Augusta första gången .
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 09:37   #19
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Mina drag i 1:a dagens 3-bollar:

S. Stallings @ 2,15 (Staedler, Kaymer) Han borde i mina ögon ha över 50% att ta hem den där bollen. Kaymers spel passar illa på Augusta (2 av 6 cuts) och han har inte gått en rond under 70 där. Staedler är en föredetting och skall inte ha med saken att göra!

Mike Weir @ 5,45 (Every, Castro) är lite av ett långskott kanske då Weir har sina bästa år bakom sig. Men han har vunnit på Augusta och är liksom Mickelson och Bubba "lefty" som är en klar fördel på denna bana. 22-23% borde han iaf ha här!

C.Schwartzel @ 2,55 (Furyk, Olesen) Schwartzel är en av mina favoriter till titeln i år. Största hotet i 3-bollen är givetvis veteranen Jim Furyk, mannen med kortare drives än Annika Sörenstam Furyk är mästerlig med järn och putter, träffar alltid greener och fairways. men han är beroende av att det blir torrt och stenhårt för att hans spel skall vara konkurrenskraftigt på Augusta. Schwartzel ser riktigt bra ut för dagen och torde ha nära 45% att ta hem 3-bollen.

Hunter Mahan @ 2,50 (Luiten, Leishman) Mahan är normalt ingen goto-guy över 18 hål men jag tycker oddset är för högt ändå! Luiten är debutant medan Leishman kom 4 förra året efter att ha öppnat med 66 första rundan. Han spelade bra fram till i Januari i år men har sedan dess haft svårt med bollträff och har rätt medioker GIR och fairway-hits, det är kostsamt på Augusta så jag anser nog att Mahan har 43-44% här.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5), Q90 (+8), Shell Peppe (+1), the_mirage (+5), perestroika (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 16:51   #20
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För er som har VPN-tjänst kan jag rekommendera att logga in på ett amerikanskt nätverk och kolla CBS-stream (http://www.cbssports.com/golf/master..._on_pgatr_0001). Funkar riktigt bra och reklampauserna är < 30 sekunder.

Go BLIXT!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-11, 08:20   #21
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Första dagen till ända och + på liren och många bra lägen i 72-håls headarna!

Stallings gjorde boogies på 17 och 18 och delade därför segern i 3-bollen! Surt, han ledde bollen i 17 hål men lyckas inte knyta igen säcken. Weir gjorde samma sak, boogie på 18:e och delning efter ledning hela vägen. Dock dugligt plus då halva vinnaroddset fortfarande var av hyfsad multipel. Schwartzel vann sin boll trots dåligt spel medan Kuchar inte alls var vän med sina drives och torskade.

Samma 3-bollar idag och många korrigeringar i oddsen mot igår. Dag 2 brukar av tradition sålla bort många av dem som lirar Masters för 1:a gången även om de fått en hyfsad score Dag 1. Såg en av dem igår, Jimmy Walker och blev ruskigt impad av hans avslutning. låg +2 efter 13 hål men gjorde sedan birdies 14-17 och nära även på 18 efter det bästa utslag på det hålet jag någonsin sett.

Återkommer under dagen om jag hittar nåt spelvärt i 3-bollarna, nu skall det grävas!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-11, 12:39   #22
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Ser att BET365 har samma H2H -18 hål som min Asiat! 1,90/1,90 dock jämfört med 1,94/1,94 här borta!

Dagens lir:

Jim Furyk @ 1,99 v/s S. Stricker

Jim öppnade hyggligt igår men hans svaga drives lämnade för långa inspel/2:a slag och han slutade på +2. Soligt och ganska blåsigt hela dagen oh greener/fairways började torka upp och bli hårdare. Väderrapporten för idag tyder på samma väder och Furyk kan nog tjäna en klubba på det och då tror jag han slår Steve Stricker! Jim gjorde boogie på alla långa Par 4 igår men jag har gott hopp om att han är vädergynnad idag! Steve gick på Par men är väldigt ojämn och sprider rätt mycket.

Justin Rose @ 1,90 v/s Keegan Bradley

Att Justin gick +4 igår måste vara anledningen till att man får ett ovanligt högt odds på honom mot Bradley (+3). Rose är en klart bättre spelare i mina ögon, även om Bradley gjorde en massa bra saker under förra året. 56-57% i min bok på spelet!

Rickie Fowler @ 1,94 v/s Gary Woodland

Woodland (-2)överraskade mig och många andra, säkert sig själv också? Dåligt psyke har gjort att Gary klappat ihop när det gäller. Nu möter han Rickie "Pop-Star" Fowler som alltid har en högljudd svans av åskådare med sig på banan. Såg honom i feature-bollen igår och de -1 han hamnade på var för högt i förhållande till spelet Tee-Green. Han fick inte i puttarna helt enkelt. Rickie är normalt mycket vass med puttern och jag tror att han tillbringar förmiddagen på Putting Ground och fixar till det! Dagens bästa spel på förhand, ger Fowler 57-58% att vinna H2H!

Spelar även Schwartzel att vinna sin 3-boll igen! Finns till samma odds som igår!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 06:19   #23
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Furuk vann med 5 bollar, Rose vann med 8, medan Fowler nöjde sig med 2! Tyvärr så satt inte Schwartzel någonting ute på banan så en plump där.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 08:04   #24
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Vd sägs om 2.75 på Bubba vinna?

Spontant känns det vettigt...

Leder med 3
Vann för 2 år sen, vet hur han ska hantera pressen osv...
Puttar som en Gud, inte 3-puttat på 290 hål...

Vad sägs?
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 09:04   #25
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Watson finns till 3.00 hos Pinnacle, Watson/Scott till 1.99.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 12:12   #26
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Watson/Scott @ 1,99 funkar kanske. Notabelt är att alla håller Scott som klar favvo i H2H mot Bubba 3:e rundan.

Dags för Moving Day alltså, det här är vad jag hittat som det kan finnas värde i även hos vanliga nätbookies:

Jimmy Walker @ 2,10 v/s Jordan Spieth

2 Masters rookies som har spelat fantastiskt bra så långt. Spieth hade jag bara hört talas om, han är bara 20 år gammal och kanske det största löftet inom USA-golfen just nu. Walker är 35 bast och slog alltså igenom sent. Såg honom i feature-bollen första dagen och han imponerade verkligen. NU är det par-spel vilket sätter ännu högre press på spelarna än i en 3-boll där man kan "gömma" sig lite. Jordans ålder gav några % till Jimmy i min bok, och jag hamnar just över 51% på Mr Walker!

Rickie Fowler @ 1,94 v/s Gary Woodland

Repris på gårdagen, Fowler gjorde en ganska medioker insats men vann med 2 bollar efter att Woodland chokat på slutet. Möjligt att jag borde sänka chansvärderingen nån % på Fowler men han så pass mycket bättre än Woodland att jag inte kan släppa spelet.

Björn v/s Blixt TIE @ 9,50

För första gången någonsin har jag hamnat på 44%-12%-44% i mitt "balance sheet"! Har säkert värderat/compilerat/spelat 10000 golfodds med hjälp av detta men aldrig hamnat på ytterlighetsgränsen förr. Så, jag lirar (med halv insats dock) då det finns värde!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10), perestroika (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 15:18   #27
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Bästa debutant står antagligen mellan Jimmy Walker, Jordan Spieth och den Svenska Blixten! Som jag ser det så är det värde på Blixt om man kan få 5,50 eller bättre! Ser att det är ett par bookies som ligger däromkring!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 17:55   #28
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken galen runda Woodland är på G med.. Blir nog svårt för Fowler att toppa
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 18:19   #29
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Bästa debutant står antagligen mellan Jimmy Walker, Jordan Spieth och den Svenska Blixten! Som jag ser det så är det värde på Blixt om man kan få 5,50 eller bättre! Ser att det är ett par bookies som ligger däromkring!
Vd ger Spieth? Och var?
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-12, 19:57   #30
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Vilken galen runda Woodland är på G med.. Blir nog svårt för Fowler att toppa
It ain't over until the fat lady sings...Woodland boogie på 18:e så de är lika nu. Fowler har 4 hål kvar...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td