Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-13, 17:41   #21
MattiasB75

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror att ATG:s största rädsla ligger i att de skall bli överösta med supportärenden från förbannade, ledsna och uppgivna spelare som är med och spelar reducerat utan att ha en susning om vad de gett sig in på. Programvaror som inte håller måttet utan reducerar lite som de vill, knepiga villkor med parametrar som kan förändras mellan inlämning och spelstopp, reservhantering som ingen förstår etc.

Att ATG dessutom skulle satsa på att börja visa kvarvarande kuponger för reducerade spel etc. är att tro för mycket på deras datasystem. De har nog med räkna fram totalt antal kvarvarande kuponger på alla streckspel som är igång under en tävlingsdag, presentera eventuella odds och registrera nya spel korrekt.

Men ATG borde sätta sig ned med några av de bättre programmakarna och se vad man kan göra. En enkel ABC-reducering vore ju inte så tokigt till att börja med.
Jag tror precis som dig, Viroid. EN ABC-funktion eller t o m ännu enklare, en utgångsfunktion liknande deras Raketfunktion (1 av 2, 1 av 3, 2 av 4 etc) skulle nog göra många väldigt glada! De som efterfrågar mest skulle vara nöjda och de som inte är så insatta skulle förstå upplägget.

jag har mailat dem flera ggr om det sistnämnda men aldrig fått något svar.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat