Jaha, MLB säsongen är några omgångar gammal nu och jag tänkte försöka väcka denna dagbok till liv igen. Har haft en godkänd start på spelen i början av säsongen även om jag inte lyckades hålla min 80% hitrate särskilt länge så är jag nöjd så här långt.
Spelen kommer troligtvis upp lite olika men ska försöka att lägga ut eventuella ML spel runt 01.00 dagen innan då jag har märkt att Pinnacle slutar förändra för kvällen där och sedan har de flesta gått ner en stor del vid 03 igen.
1st half (som den största delen kommer handla om) läggs ut i princip direkt som pinnacle släpper oddsen (oftast runt 15-16 tiden) och även där gäller det nog att hugga dom relativt fort då jag har märkt att oddsen ofta sjunker en del!
Dagens spel (som lades in för rätt länge sedan) visar tydligt att oddsen inte är riktigt rätt när dom släpps!
Droppat med 22 punkter till 1.77 hos Pinnen nu.
Ogiltigt spel-ID: 2038270
Droppat till 1.99 dvs 17 punkter
Ogiltigt spel-ID: 2038753
Droppat 2 punkter från mitt spel, dock var den uppe och vände på 2.41 vid halv 8.
Ogiltigt spel-ID: 2038760
19 punkter ner till 1.85 sen klockan 01.00
Ogiltigt spel-ID: 2038269
Endast ramlat ner 2 punkter, dock var den lite högre någon timme eller två efter mitt spel.
Ogiltigt spel-ID: 2038770
På grund av detta så anser jag mig ha möjlighet att ha en liten edge mot bolagen även om jag spelar mycket på Över i matcherna.
Jag kan nästan lova att det inte är mina insatser som flyttar oddsen så mycket som det gör så hugger ni efter mig så tror jag nog att ni lär få samma odds som jag
Skulle jag mötas av dagboksdöden nu dvs. alla spel går åt helvete så kanske jag går i ide med dagboken ett tag till tills jag har en kassa som klarar av ett par bakslag!
Rygga lugnt, eller skit i det, gå in på siba istället!