Citat:
Ursprungligen postat av mijo14
Vilket patetiskt ryggdunkande...träffprocenten är pinsamt låg och hybrisen märkligt hög...backa banden ibland och inse att ni "stjärnor" på Sharps inte har med rätt ( och det är väl det som räknas) än genomsnittsspelaren hos ATG-ombudet på hörnan...och med sprit i kroppen, sjunker IQ-nivån i paritet med skonumret. Skänker mina Sharps till Muumin!
|
Har inget med ryggdunkande att göra. Putte och jag har väldigt ofta helt olika åsikter om saker och ting. Däremot så vet jag att Putte lägger ner grovjobbet själv till skillnad från en stor del här inne och därför så vet jag också att det finns klart större tyngd när han skriver något om en häst än gemene man.
Har spridits mycket konstigheter på sistonde i travtrådarna.
Påstår du att du inte märkt att travdelen dött ut? Det är Olympiatrav imorgon och vi har fått ihop 7 sidor i tråden? För ett halvår sedan så hade väl tråden varit uppe i 17 sidor nu vid detta lag. Startas knappt en tråd för lunchtraven längre heller. Kollade in i en tråd och där fanns 3 inlägg med kopierade spel.
För övrigt skönt att du har bättre koll på mina resultat än mig. Kanske kan du höra av dig i slutet av December med årsbokslutet? Skulle spara mycket tid på att slippa bokföra allt själv.