Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-25, 15:35   #91
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vad fan är det med dig Putte har du inte supit idag. Seriös som jag vet inte vad. Ska vi gifta oss. Behöver säkert bar några timmar att konvertera. Kärringen är så jävla elak i dag. Jag råkade bli full mitt på dagen. Gillas Icke. Kanske förrståligt. Såja jag är nu rätt klar här. Ska hålla mig någon annan stans i dag hahaha. Lycka till alla vinnare
Vafan, kom just hem från en Barcelona resa.
Fortfarande bakis
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+20)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 15:38   #92
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Härligt. Jobbat kväll hela veckan. Ledig i dag. Råkade trycka på full gas för tidigt. Shit Happens All in eller ge fan i det.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 16:09   #93
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Youana fick gå i botten senast.
Det och en förväntad körning första 3-500 i morgon tycker jag är dåliga tecken för en streckfavorit.
Den som imponerade mest på mig i det loppet var Stylish Hanover, Mousse satt fast också men som sagt tyckte jag SH såg bäst ut.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 20:21   #94
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Skönt att se dig tillbaka och leverera lite vettiga kommentarer Putte. Började tro att travdelen dött ut på Sharps. Kanske kan bjuda på något själv lite senare när jag kommer hem.
Vilket patetiskt ryggdunkande...träffprocenten är pinsamt låg och hybrisen märkligt hög...backa banden ibland och inse att ni "stjärnor" på Sharps inte har med rätt ( och det är väl det som räknas) än genomsnittsspelaren hos ATG-ombudet på hörnan...och med sprit i kroppen, sjunker IQ-nivån i paritet med skonumret. Skänker mina Sharps till Muumin!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 20:28   #95
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alla snackar om Youana hit och dit. Det loppet vinner Sahara Fairytale så bra som den varit på slutet. Känns grym i träningen enligt Ludde och fått ladda batterierna lite efter förra starten. Den får (tar) antingen ledningen eller rygg ledaren och sen dundrar antingen ifrån eller om Youana så det stänker om det på upploppsrakan. Mums!

Andra har jag bästa draget, Saxo Holmsminde som jag såg senast. Värdelöst spår men riktigt bra häst, med överpace kan den blixtra till på slutet och överraska till 2%.

Jag blir ensam imorgon!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 20:32   #96
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Med snart 800 inlägg räknas du nog också till de som tror att de kan. Jag gör det inte. Inte räknar jag mig själv dit iaf. Levde på trav mellan 92-05 nu är jag en hobbyspelare med hederligt negerjobb och full som fan på helgerna och det är jag stolt över.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), kocken (+8)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 20:35   #97
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Vilket patetiskt ryggdunkande...träffprocenten är pinsamt låg och hybrisen märkligt hög...backa banden ibland och inse att ni "stjärnor" på Sharps inte har med rätt ( och det är väl det som räknas) än genomsnittsspelaren hos ATG-ombudet på hörnan...och med sprit i kroppen, sjunker IQ-nivån i paritet med skonumret. Skänker mina Sharps till Muumin!
Har inget med ryggdunkande att göra. Putte och jag har väldigt ofta helt olika åsikter om saker och ting. Däremot så vet jag att Putte lägger ner grovjobbet själv till skillnad från en stor del här inne och därför så vet jag också att det finns klart större tyngd när han skriver något om en häst än gemene man.
Har spridits mycket konstigheter på sistonde i travtrådarna.

Påstår du att du inte märkt att travdelen dött ut? Det är Olympiatrav imorgon och vi har fått ihop 7 sidor i tråden? För ett halvår sedan så hade väl tråden varit uppe i 17 sidor nu vid detta lag. Startas knappt en tråd för lunchtraven längre heller. Kollade in i en tråd och där fanns 3 inlägg med kopierade spel.

För övrigt skönt att du har bättre koll på mina resultat än mig. Kanske kan du höra av dig i slutet av December med årsbokslutet? Skulle spara mycket tid på att slippa bokföra allt själv.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Farnod (+3), Farnod (+3), Farnod (+3), lepadd (+10), Tamuli (+5), Fulsprit (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 20:56   #98
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Luddes hästar till imorgon:

SAHARA FAIRYTALE i träningsjobb:

https://www.youtube.com/watch?v=Rk5kkdxbAGU

Ludde låter riktigt uppåt på denna, kändes riktigt fin i tisdagsjobbet, 14,4 över 1000 meter och gick också ett lugnt jobb i 35 fart över 2000 m. Aldrig känts så smidig och fin och Ludde tror inte den kan vara sämre nu än i starterna hon vann! BFRO, norskt huvudlag, givet segerbud!


RAJA MIRCHI i ridträningsjobb:

https://www.youtube.com/watch?v=rM9BipNnkPU

Ludde ger en kommentar om hästen längre fram i videoklippet.

Annars säger han att det ska vara en mycket god vinstchans med Raja, speciellt om han når ledningen ganska snabbt. BFRO precis som han gick i SM då han snabbstartade från samma spår nu, Ludde ska ladda!! Raja är väldigt nära toppformen och eftersom han känns så fräsch och fin är ludde ganska säker på att vinna om det inte blir helt fel i loppet.

Ludde är ju dock alltid lika säker på sin sak så mitt råd är att inte gå på allt han säger..


OLYMPIC KRONOS i träningsjobb:

https://www.youtube.com/watch?v=UcMTG2Eev-k

Luddekommentar i slutet av klippet!

Har gått samma jobb som Sahara och känns fruktansvärt fin efter vinsten senast, ännu finare nu än inför förra starten. BFRO, körs gärna till ledningen! God vinstchans, allra bäst om den kommer t ledningen men går även bakifrån!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:00   #99
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Han har mycket fina hästar helt klart och jag gillar Ludde men fan vad det har svidit i plånboken. svider i tanken också men tror fan att han kan stänka in åtminstone en vinnare i morgon
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:02   #100
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sahara Fairytale bara vinner det loppet?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:07   #101
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken
Han har mycket fina hästar helt klart och jag gillar Ludde men fan vad det har svidit i plånboken. svider i tanken också men tror fan att han kan stänka in åtminstone en vinnare i morgon
Ja, han är fanimej inte lätt att räkna med. Spikar man han hoppar han och skiter man i han vinner han med halva upploppet.

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Sahara Fairytale bara vinner det loppet?
Kan mycket väl vara så.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:10   #102
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Bara det att jag inte har med honom någonstans säger att han vinner med åtminstone 1
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:15   #103
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Bara det att jag inte har med honom någonstans säger att han vinner med åtminstone 1
Oroa dig inte i onödan, jag har han i tre av loppen så han lär inte vinna några.


Förresten, tror ni Castor Boko kan vara något trots spåret? Det var den jag först tänkte spika när jag såg anmälningslistorna men så fick den spår 12... () Tror ni den kan vinna ändå?

Björn verkar ju lite sugen på o vinna om man ser Björnkollen där han plockar med den på 4 hästar och varnar lite för den. Spåret är ju rent åt skogen men den är riktigt bra så jag lämnar aldrig den utanför systemet, hoppa bort en seger senast!

http://www.atgplay.se/video/20140425...yolympiatravet

Björn kollen för den intresserade!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:23   #104
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

ungefär samtidigt som när jag hämtar ut vinstpengarna på Pellegrino kan du stå o titta när Castor går i mål. Ca 5 min efter hehehe. Mkt bra häst och låter lite lurigt när Björn varnar. Brukar betyda klart men nja. Spår 12. Svider.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:34   #105
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

mijo14 loveu haha! Har lite rolig info till dig!

Ska bli riktigt roligt att vara på plats imorgon fyfan rysningar!
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td