Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-22, 15:46   #3
papak

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zultanen Visa inlägg
Livet måste ju leka ni tjänar mer än dom flesta, jobbar dubbelt så lite som dom flesta. Dessutom tiden man lägger ner gör man på något underhållande och intressant (majoriteten iaf). Visst låter det underbart?
Nu lever jag inte på betting men det där fick mig att höja på ögonbrynen. Det är inte så glamouröst att leva på betting. Dessutom så lägger jag ner mer än 8h per dag på analyser och sånt så det stämmer inte heller.

Citat:
Men tillslut när man har levt uppe i skyarna under en tid måste ju tanken slå en, fan jag är ju inget mer än en jävla parasit. Jag menar dom flesta vill ju uppnå saker i livet, känna sig behövda.

Hänger ni med på själva tankegången?
Parasit? På vilket sätt? Du analyserar matcher själv och investerar dina egna pengar för att få en bra avkastning. Vilka saker vill du uppnå i livet som gör att du inte känner dig som en parasit när du lever på betting om jag får fråga? Att man skulle betyda mindre för sina nära och kära för att man lever på betting är ganska skumt så måste säga att jag inte hänger med på din tankegång.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat