Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-30, 14:54   #4
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Hittat några spel så långt;

Bästa Svensk: Peter Hansson @ ~5,00

Flera bookies som har det här spelet. Jag tror som sagt inte på Blixt på den här banan, inte heller på Carl Pettersson som jag tror får svårt med cuten tom. Det här är Robert Karlssons "hemmabana", han bor ganska nära. Men över 72 hål tror jag inte han får en lägre score än Hansson. Återstår då Lingmerth som jag har lite dålig koll på. Förlitar mig dock på stat:en för hans del! 25-27% har jag på Hansson så det borde finnas spelbara odds på flera håll!

Top-5: Jim Furyk @ 8.00, Jimmy Walker @ 9,50

Det skulle förvåna mig om inte minst av av dessa slutar Top-5. Bra bollträff för dagen, passar på banan och bra prickskyttar är epitet som pasar in på båda spelarna. Får Walker till utslagen som tidigare under säsongen så tror jag han kan vinna Wells Fargo.

H2H: 72 Hål

Mina Go-To-Guys blir nämnda Furyk och Walker, undantaget v/s Westwood som ett par bookies har. Mickelson v/s Justin Rose är satt till even och allt bättre än 1,85 på Mickelson räcker för spel för min del.

Jag väntar lite med 18-hålarna tills jag fått värmingsrapporter och väderleken. Men ett par riktigt häftiga 3-bollar i lottningen! Rory McIlroy, Rickie Fowler och Jonas Blixt lirar ihop första 36 hålen. Detsamma gör Phil Mickelson, Justin Rose och Lee Westwood...
jaroiten (+1)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat