Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-22, 18:21   #115
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tror giant superman är en dålig spik. Hästen börjar bli för gammal och lär få svårt att hålla ut spets. Nä zoccer mickey spets -> slut som det dessutom är skoryck på.

Angående dina h2h, ditt andra spel verkar vara ett h3h?
Man ska aldrig spela fler än 1 h2h i samma lopp

Bongsbofax har springspår och sånna hamnar alltid bra till eftersom de får snälla lopp. Har du badkarskört loppet? Lome ligger på tillägg på medeldistans och lär få svårt att avancera framåt speciellt med eldfaksen som lär ligga före och pressa.

Mill Q gör comeback här med och kollar man på tiderna som hästen presterade förra året så är den överlägsen gänget. En häst i comeback i nytt stall ska alltid passas.

Lurig omgång och jag hade inte rört något iaf
Jo det ena är ett H3H-spel.

Giant Superman är verkligen inte drömspiken direkt, det är en ren chansning att han ska vara löpsugen nog att fixa det när det är ett så förhållandevis billigt lopp. Han har varit enormt överspelad i flera år, och det var mycket längesen jag trodde han hade en chans till vinst i ett lopp. Jag ångrar dock spiken redan nu när jag tänker på det, kunde ha dubblat här istället för i femte.

Kallblodsloppet tycker jag inte behöver karköras då det är ett litet fält, och på pappret ett relativt ojämnt lopp.

Mill Q hade jag faktiskt inte kollat så noga på, men jag rankar ändå ner honom långt enbart på det kassa läget och den långa vilan. Tycker det är ett bra odds på spelet trots allt, går Petterssons häst bara iväg så ska det vara bra chans.

Tvekade länge på att ta två ur samma lopp. Du har rätt i att man ska låta bli det, jag har gjort bort mig på det några gånger, men jag gjorde ett undantag den här gången.

Bra kommentarer, ni andra som är inne får gärna också kommentera om ni har något. Det är bra med lite nya perspektiv!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat