Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-21, 18:19   #106
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Glömde en bit av svaret. Jag rekommenderar de som ryggar blint att flatbetta.

Bokför på excelblad.

Träff: 66,15% (43/65)
ROI: 121,54%
Mycket snyggt!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 18:31   #107
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Börjar fint! Hoppas det smäller i tredje nu annars är jag ute fort.

Dagens system:
2
4-6-10-11-12-14-15
2-4-8-10
2-3-4-7
6
2-3-5-8-11-12

Krav: Lipgloss eller Sundbys Gidde
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 20:30   #108
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

2/3 H2H in på dagen och lite plus. Dr Dreamcatcher travade som en kratta idag tyvärr.

Är lite missnöjd över att jag tog bort Tjacke Gold på sju hästar i andra, trodde inte han skulle räcka till efter vila. Chippen och Niller hade jag som andrastreck. Tur i oturen att det inte skrällde i sista.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 20:33   #109
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
2/3 H2H in på dagen och lite plus. Dr Dreamcatcher travade som en kratta idag tyvärr.

Är lite missnöjd över att jag tog bort Tjacke Gold på sju hästar i andra, trodde inte han skulle räcka till efter vila. Chippen och Niller hade jag som andrastreck. Tur i oturen att det inte skrällde i sista.
Tjacke gold fick dagens bästa värmning och blev flaggad som dagens värsting med. Lite synd där för dig faktiskt
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 20:34   #110
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

6 rätt ikväll! Tråkig utdelning dock.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 21:08   #111
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
6 rätt ikväll! Tråkig utdelning dock.
Grattis i alla fall, det blev väl ett bra plus ändå får man anta!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 21:59   #112
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Japp, spelar inte för mycket på onsdagar, ca 150 och endast v6!
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 16:12   #113
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

H2H Gävle 22/4


Det såg länge nära nog omöjligt ut att hitta något spelbart idag, men till slut såg jag några som ser fina ut!

Lome Mix/Bongsbofax 1.80 @ Expekt 1.85 @ bet365
Gick nästan förbi Björsbergsglitter (som slog Bongsbofax ganska säkert förra starten) på V75 senast trots stort och hårt fält. Bongsbofax har lite bättre kusk idag, men jag tror inte det räcker till.


Nick Frontline/Mill Quito/Tunsta Turbo 2.50 @ bet365
Såg fin ut i comeback senast, fick snäll löpning och gick bra till andraplatsen när han fick fritt.


Kasper Scott/Nick Frontline 1.45 @ Expekt
Var lysande mot hårdare motstånd senast. Bör vara överlägsen alla utom Filippa Moose här om formen är intakt.


Plats på Kasper Scott är ett riktigt bra spel till 1.50!


Det är ju jackpot så jag lämnar in ett litet system också, tror det blir mycket favoritvinster så det får bli V6.

6
3
6-7-10-11
Alla utom 5
7-9
1


Lycka till!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 16:48   #114
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tror giant superman är en dålig spik. Hästen börjar bli för gammal och lär få svårt att hålla ut spets. Nä zoccer mickey spets -> slut som det dessutom är skoryck på.

Angående dina h2h, ditt andra spel verkar vara ett h3h?
Man ska aldrig spela fler än 1 h2h i samma lopp

Bongsbofax har springspår och sånna hamnar alltid bra till eftersom de får snälla lopp. Har du badkarskört loppet? Lome ligger på tillägg på medeldistans och lär få svårt att avancera framåt speciellt med eldfaksen som lär ligga före och pressa.

Mill Q gör comeback här med och kollar man på tiderna som hästen presterade förra året så är den överlägsen gänget. En häst i comeback i nytt stall ska alltid passas.

Lurig omgång och jag hade inte rört något iaf
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 17:21   #115
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tror giant superman är en dålig spik. Hästen börjar bli för gammal och lär få svårt att hålla ut spets. Nä zoccer mickey spets -> slut som det dessutom är skoryck på.

Angående dina h2h, ditt andra spel verkar vara ett h3h?
Man ska aldrig spela fler än 1 h2h i samma lopp

Bongsbofax har springspår och sånna hamnar alltid bra till eftersom de får snälla lopp. Har du badkarskört loppet? Lome ligger på tillägg på medeldistans och lär få svårt att avancera framåt speciellt med eldfaksen som lär ligga före och pressa.

Mill Q gör comeback här med och kollar man på tiderna som hästen presterade förra året så är den överlägsen gänget. En häst i comeback i nytt stall ska alltid passas.

Lurig omgång och jag hade inte rört något iaf
Jo det ena är ett H3H-spel.

Giant Superman är verkligen inte drömspiken direkt, det är en ren chansning att han ska vara löpsugen nog att fixa det när det är ett så förhållandevis billigt lopp. Han har varit enormt överspelad i flera år, och det var mycket längesen jag trodde han hade en chans till vinst i ett lopp. Jag ångrar dock spiken redan nu när jag tänker på det, kunde ha dubblat här istället för i femte.

Kallblodsloppet tycker jag inte behöver karköras då det är ett litet fält, och på pappret ett relativt ojämnt lopp.

Mill Q hade jag faktiskt inte kollat så noga på, men jag rankar ändå ner honom långt enbart på det kassa läget och den långa vilan. Tycker det är ett bra odds på spelet trots allt, går Petterssons häst bara iväg så ska det vara bra chans.

Tvekade länge på att ta två ur samma lopp. Du har rätt i att man ska låta bli det, jag har gjort bort mig på det några gånger, men jag gjorde ett undantag den här gången.

Bra kommentarer, ni andra som är inne får gärna också kommentera om ni har något. Det är bra med lite nya perspektiv!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 20:19   #116
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det löste sig perfekt idag, 3/3 och full pott! Själv gjorde jag en trippel med bl a två av dessa till 8 gånger som också gick in (gick inte att göra denna trippel, då två av dem var i samma lopp)!



Lilla V6an gick inte in riktigt, men det blev bra pengar för den enkla raden!

Nu ska jag slå mig ner och, för ovanlighetens skull, kika i ett analogt travprogram inför V75 på lördag!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 20:28   #117
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det löste sig perfekt idag, 3/3 och full pott! Själv gjorde jag en trippel med bl a två av dessa till 8 gånger som också gick in (gick inte att göra denna trippel, då två av dem var i samma lopp)!



Lilla V6an gick inte in riktigt, men det blev bra pengar för den enkla raden!

Nu ska jag slå mig ner och, för ovanlighetens skull, kika i ett analogt travprogram inför V75 på lördag!
Som vanligt

Tack tack
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 20:30   #118
 
comedian.s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Wermland
Inlägg: 35
Sharp$: 190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det löste sig perfekt idag, 3/3 och full pott! Själv gjorde jag en trippel med bl a två av dessa till 8 gånger som också gick in (gick inte att göra denna trippel, då två av dem var i samma lopp)!



Lilla V6an gick inte in riktigt, men det blev bra pengar för den enkla raden!

Nu ska jag slå mig ner och, för ovanlighetens skull, kika i ett analogt travprogram inför V75 på lördag!
Grattis !

Mitt system på v65 satt inte iaf, fyra rätt, men men, blir å köra ett störe system på 1500:- på lördag =)
__________________
The trouble with unemployment is that the minute you wake up in the morning you're on the job. ~Slappy White
comedian. är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 20:33   #119
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Snyggt Stekeln Själv avstod man rubbet idag, gissa om man ångra sig lite?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 21:45   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så sitter dom när jag inte spelade, KP fick mig att avstå med hans inlägg här. Då blev jag lite osäker. Men bra jobbat! Du e grym på detta
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td