Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Limiteringar.
Hur ofta har det hänt?
Sen en annan fråga. Du börjar på 2.50 och fyller på till 50 punkter lägre odds. Det är inte möjligen så att någon annan kan toppa dom där 2,00? Ja menar det är rätt ovanligt (läs omöjligt) nu för tiden att hitta 2,50 om dom andra inte ens når upp till 2 ggr.
|
Okej, att jag spelat för 50 punkter lägre har hänt den gången jag skriver om ovan, vad jag minns iaf.
Fanns säkert sidor som kunde erbjuda odds över 2 gånger för just det spelet men inget av dem jag hade konto eller möjlighet att spela på. Orkar inte jaga bästa oddsen på div 2 marknaden, gör det däremot i asien i form av sportmarketpro.
Har hänt många gånger att jag fyllt på till sämre odds efter att det sänkts. 15+ gånger är nog en bra gissning. 20-30 punkter är inte ovanligt. Men ingen limitering har hävts pga det.
Spelade t.ex. Jönköping Södra idag till 4.50, ville spela 1000 kr. Får igenom 200 kr, sen sänker dem direkt till 4.25. Försöker få in 800, får igenom 300. Sänker dem till 4.0 så kliver jag.
Vet inte vilket startodds asiaterna kom ut med men den sjönk till 3.65 ganska snabbt efter att dem släppte sina odds.
Blev lite off topic, men alltid intressant. Menar du att sidan jag spelade Jönköping på, inte vill/ska limitera mig pga att jag vill fylla på till ett odds 25 punkter lägre än mitt ursprungsspel? När det kanske visar sig vara 60 punkters övervärde? Om vi utgår från att 3.65 är rätt odds.